Do czego prowadzi brak spójności działań public relations?

Jerzy Ciszewski - 24.11.2015
55

Jednym z głównych grzechów jakie są udziałem w codziennej pracy konsultantów public relations jest bałagan i chaos działania.

Może się on objawiać brakiem spójności przekazu. Publika jest bardzo wyczulona na tego typu niedoróbki. W związku z ciągłym rozwojem social media, posiadaniem coraz doskonalszych urządzeń mobilnych, każdego dnia powiększającym się pokryciem sieci, odbiorcy są coraz lepiej wyedukowani. Tym samy łatwiej, sprawniej, intuicyjnie i szybko  identyfikują marketingowe i pr’owe niedoróbki.

One prowadzą do tego,  że komunikat w planowanym kształcie nie dochodzi do odbiorcy – głównie jest wtedy mniej lub bardziej spójną wariacją „na temat”

W wymiarze praktycznym brak spójności przekazów prowadzi do straty pieniędzy; tych które zostały zainwestowane w kampanię public relations oraz tych, które nie zostały zarobione w wyniku złej kampanii. Dodatkowo- brak spójności – jest naturalnym wstępem do zaistnienia sytuacji kryzysowej.

Dodatkowo co w sumie najmniej w tym kontekście ważne – brak spójności występuje w kontrze do: logiki, skuteczności oraz dobrego smaku.

 

jc

cytat33

Comments

comments

55
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...