Dłuższe filmy na TikToku zyskują popularność. Średnia długość nagrywanych na platformie filmów to już 2,24 minuty

Informacja Prasowa - 21.10.2021
72

Dłuższe filmy na TikToku zyskują popularność. Średnia długość nagrywanych na platformie filmów to już 2,24 minuty

Dłuższe filmy na TikToku zyskują popularność. Średnia długość nagrywanych na platformie filmów to już 2,24 minuty

 TikTok jest globalną przestrzenią, gdzie miliony ludzi mogą kreatywnie wyrażać siebie. Aby zapewnić użytkownikom komfort tworzenia treści i maksymalnie uwolnić ich twórczy potencjał, platforma od lipca rozszerzyła czas nagrywania wideo do nawet trzech minut. Najnowsza kampania #DiscoverMyWorld zachęca do dzielenia się doświadczeniami związanymi z możliwością tworzenia dłuższych treści wideo, w tym vlogami.

 Od lipca tego roku, społeczność TikToka zyskała możliwość tworzenia dłuższych filmów na wiele nowych i kreatywnych sposobów, m.in. z wykorzystaniem efektów Green Screen i Color. Mając więcej czasu na wyrażanie siebie, twórcy wykorzystali dostępne narzędzia i zaczęli tworzyć bogatsze treści. Średnia długość publikowanych obecnie form wideo wynosi już 2,24 minuty. Niezależnie od contentu, społeczność TikToka chętnie korzysta z nowych możliwości, a filmy przekraczające minutę generują dziennie aż 5,3 miliarda wyświetleń na całym świecie.

„Nasza społeczność udowodniła, że w 60 sekund jest w stanie stworzyć narrację i wyrazić siebie. Rozszerzając czasowy format tworzenia treści z zainteresowaniem obserwujemy, jak rozwija się świat kreatywnych możliwości twórców na TikToku. Najpopularniejszym sposobem wykorzystania dostępnych narzędzi jest tworzenie vlogów. Twórcy chętnie pokazują swoją codzienność i dzielą się przeżyciami z obserwatorami. Format vloga pozwala użytkownikom nawiązać bezpośrednią relację z widzami i zmniejszyć dystans” – mówi Paula Kornaszewska, Head of Operations Team w TikTok Polska.

TikTok na nowo definiuje rozrywkę wykorzystując formy wideo do pobudzania kreatywności i wyrażania siebie. Kampania #DiscoverMyWorld ma za zadanie pokazać, w jaki sposób dłuższe niż minuta formaty wideo stają się angażujące dla społeczności. Do polskich twórców, którzy chętnie wykorzystują pełny potencjał dostępnych na TikToku narzędzi, należą m.in.: @kamilakalinczak, @medyczna_mama, @prokurator_jutuba, @zakochani.w.medycynie oraz @groszekcukierkowy.

„Storytelling stale ewoluuje na TikToku i z radością obserwujemy, jak twórcy definiują rozrywkę na nowo. Dłuższe formaty sprawdzają się wyjątkowo dobrze także przy tworzeniu edukacyjnych treści” – dodaje Paula Kornaszewska.

„Możliwość publikacji dłuższych filmów na TikToku odgrywa ogromną rolę w przypadku twórców treści edukacyjnych, pozwalając im na bardziej szczegółowe omówienie danego zagadnienia. Nie musimy już rozbijać danego tematu na kilka krótszych wideo, dlatego przekaz może być pełniejszy. Nowy format nagrań stymuluje również samych odbiorców do większej aktywności i udostępniania ich innym użytkownikom. Pozwala nam to dotrzeć do szerszego grona społeczności platformy, która chętnie komentuje nasze materiały i zadaje pytania” – mówią Samuel i Magda prowadzący profil @zakochani.w.medycynie.

 

Comments

comments

72
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...