Dla kogo szczęśliwa XII? Lista nominowanych w e-Commerce Polska Awards

Informacja Prasowa - 01.10.2024
119

Siła trendów e-commerce

Po raz kolejny w historii e-Commerce Polska Awards jurorzy stanęli przed wymagającym zadaniem oceny oraz wyłonienia listy firm, które w tym roku zawalczą o najważniejszą nagrodę gospodarki cyfrowej. W XII edycji tego wyjątkowego konkursu e-Izby przyznano aż 81 nominacji w 23. kategoriach. Zwycięzców poznamy już 17 października podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, która w tym roku odbędzie się w przepięknych wnętrzach Hotelu NOBU w Warszawie.

Konkurs e-Commerce Polska Awards to sztandarowy, autorski projekt Izby Gospodarki Elektronicznej, który już od 12 lat nagradza najlepsze firmy działające w branży e-commerce. To barometr rozwoju tej części gospodarki elektronicznej w Polsce, którą skutecznie buduje e-handel. Szerokie spektrum kategorii oraz ogromny prestiż nagród z roku na rok przyciąga nowe podmioty, które na podstawie przygotowanych zgłoszeń poddają ocenie jurorów swoje rozwiązania oraz praktyki. Partnerami głównymi tegorocznej edycji są Allegro, Mastercard oraz Przelewy24. Konkurs został również objęty patronatem honorowym Ministerstwa Rozwoju i Technologii.

Siła trendów e-commerce

Handel elektroniczny to wciąż najszybciej rozwijająca się gałąź polskiej gospodarki. Według raportu e-Izby “Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2024” – 100% internautów przynajmniej raz dokonało zakupu w sieci. Skalę popularności obrazują również inne dane z raportu, które wskazują, że 77% internautów ostatnie zakupy zrobiło cyfrowo, podczas gdy z tradycyjnej, stacjonarnej formy skorzystało 23% kupujących. By sprostać niemałym oczekiwaniom konsumentów firmy muszą tak budować swoją strategię sprzedaży, by przyciągnąć i zlojalizować klientów.

 

Kluczem do sukcesu są w tym przypadku trendy oraz ich skuteczność. Konkurs e-Commerce Polska Awards od ponad dekady może pochwalić się wysoką jakością zgłoszeń, które umożliwiają ocenę rozwoju polskiej branży e-handlu oraz śledzenie kierunku zmian trendów, mających wpływ na rozwój tej części gospodarki. Oceny tej dokonują jurorzy, do grona których zaproszenie otrzymują liderzy e-commerce, a w tym roku również przedstawiciele administracji publicznej – Ignacy Niemczycki – Wiceminister Rozwoju i Technologii; Bartłomiej Pejo – Przewodniczący Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowych Technologii oraz kluczowych dla przedsiębiorców instytucji – Mirosław Wróblewski – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Magdalena Skarżyńska – Wiceprezes Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu i Monika Kosińska-Pyter – Prezes Federacji Konsumentów. Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – Kancelaria Olesiński i Wspólnicy.

e-Commerce Polska Awards w pigułce

Wśród 23 kategorii tegorocznej edycji konkursu e-Izby jak co roku znalazły się te, dedykowane e-usługom, e-finansom, e-sklepom, bankom i ubezpieczycielom. Izba Gospodarki Elektronicznej zadbała również o nowości, czego dowodem są takie kategorie jak: Best use of AI in e-commerce; Best producer in e-commerce; Best Sustainability Initiative; Best AI tool for e-commerce i Best B2C e-payment solution.
XII edycja e-Commerce Polska Awards to:

 

  • 81 nominacji w 23. kategoriach;
  • nowe brandy i wyrównana walka o głosy jurorów;
  • wyraźny wzrost poziomu zaawansowania merytorycznego/biznesowej efektywności zgłoszeń;
  • nagrodzone najbardziej inspirujące projekty branży e-commerce 2024 roku.

Nagrody gospodarki cyfrowej

„e-Commerce Polska Awards od 12 lat stanowi jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów dla polskiego e-handlu. Doświadczeni jurorzy oceniają nie tylko wysiłek, jaki rodzimi przedsiębiorcy wkładają w rozwój tej gałęzi rynku, ale również oceniają trendy i rozwiązania, które przyczyniają się do jej sukcesu – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska” – prezes e-Izby. „Co roku w ręce zwycięzców trafia najważniejsza nagroda gospodarki cyfrowej, która jest symbolem prężnego rozwoju firm oraz znakiem zaufania dla jej klientów. Gratuluję wszystkim nominowanym i trzymam kciuki za tegorocznych zwycięzców” – dodaje.
Laureatów XII edycji konkursu e-Commerce Polska Awards poznamy już 17. października podczas uroczystej Gali wręczenie nagród, która odbędzie się w Hotelu Nobu w Warszawie. Uroczystości będzie towarzyszył ceniony przez branżę networking biznesowy, jedna z kluczowych wartości promowanych i realizowanych przez e-Izbę. W trakcie gali poznamy także laureata w kategorii BEST IN – najlepszego z najlepszych w tegorocznej edycji konkursu.
Partnerzy Główni konkursu: Allegro, Mastercard, Przelewy24
Partner kategorii: PayU
Patronat honorowy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Audytor: Kancelaria Olesiński i Wspólnicy
Partnerzy medialni: Biznes24, DlaHandlu.pl, Marketer+, Nowy Marketing, Omnichannel News, Sztuka e-commerce, ecomersy.pl i E-commerce w Praktyce

 

A oto firmy, które walczą o nagrodę gospodarki cyfrowej tegorocznej edycji e-Commerce Polska Awards:

*Nominowanych w konkursie e-Commerce Polska Awards 2024 prezentujemy w kolejności alfabetycznej.

Kategorie dla e-commerce:

Design & Usability (Design roku) – podmioty małe
  • IdeoForce&Global Boxing
  • Koceo
Design & Usability (Design roku) – podmioty średnie i duże
  • eBilet Polska
  • eSky.pl
  • estru&Schubert Jubiler
  • ITAKA
  • Strix&Próchnik 1948
Best campaign – podmioty małe
  • Arif
  • Egmont.pl
  • Foodsi
Best campaign – podmioty średnie i duże
  • Answear.com
  • eBilet Polska
  • LOT
Best in omnichannel – podmioty średnie i duże
  • Decathlon
  • MODIVO
  • Univio&WITTCHEN
Best on mobile – podmioty średnie i duże
  • eSky.pl
  • ITAKA
Best in crossborder – podmioty średnie i duże
  • Hebe
  • MODIVO
  • Univio&Super-Pharm
Best in e-commerce B2B – podmioty średnie i duże
  • Ceneo
  • Univio&SIG
  • Wolters Kluwer
Best e-commerce retailer – podmioty średnie i duże
  • Decathlon
  • Hebe
Best Sustainability Inititive – podmioty małe
  • Agnes-bis
  • Klub Zabawkowy
Best Sustainability Inititive – podmioty średnie i duże
  • Allegro
  • Decathlon
Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty średnie i duże
  • estru&Schubert Jubiler
  • IdeoForce&Black Red White
  • LOT
  • MODIVO
  • Strix&Semilac
Best use of AI in e-commerce – podmioty średnie i duże
  • Ideo&GT Group Tomaszek
  • Morele.net
Best e-commerce loyalty program – podmioty średnie i duże
  • Decathlon
  • LOT
  • Totalizator Sportowy
Best producer in e-commerce – podmioty małe
  • Deko Electronics
  • Koceo
  • Marko
Best producer in e-commerce – podmioty średnie i duże
  • Decathlon
  • Ideo&IdeoForce&Kronospan Mielec
  • Philips

Kategorie dla e-usług:

Best logistic tool
  • Alsendo
  • DHL
  • Orlen Paczka
Best omnichannel tool/technology/service
  • Mobile Institute
  • PKO Leasing
  • Setup.pl
Best automatization tool/technology in e-commerce
  • Algolytics
  • Apilo
  • eparagony.pl
  • Exorigo-upos
Best e-commerce B2B tool/technology/service
  • Algolytics
  • Apifonica
  • Droplo
Best tool for e-commerce
  • AtomStore
  • eparagony.pl
  • Media4U
  • PAYBACK
  • WhenUBuy

Kategorie dla e-finansów:

Best e-banking implementation
  • Alior
  • Credit Agricole
  • Nest Bank
  • Pekao SA
  • PKO Leasing
Best on-line insurer
  • Link4
  • Uniqa
  • Wiener
Innovative e-payment solution
  • Mastercard
  •  mBank&mElements
  • PayU
  • Przelewy24
Best B2C e-payment solution
  • Mastercard (za wdrożenie usługi tokenizacji w Polsce)
  • Mastercard (za Click to Pay)
  • Przelewy24
  • Tpay

Comments

comments

119
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...