DING – nowy serwis i aplikacja Grupy Interia.pl

Informacja Prasowa - 26.11.2019
163

DING – nowy serwis i aplikacja Grupy Interia.pl

Należąca do Interii, Grupa AdRetail wprowadził na rynek nowy produkt. Serwis oraz aplikacja mobilna DING to nowe narzędzie agregujące gazetki reklamowe, wydawane przez sieci handlowe operujące w całej Polsce. DING został wyposażony w szereg funkcji, dzięki którym korzystanie z gazetek przynosi jeszcze więcej korzyści.

DING jest nową na polskim rynku aplikacją gazetkową w pełni zintegrowaną z jego wersją webową. Wydawcą produktu jest, należąca do Interii, platforma emisji i analityki gazetek promocyjnych – Grupa AdRetail.

DINGa od innych podobnych produktów, dostępnych na rynku odróżniają dodatkowe funkcjonalności. Przede wszystkim użytkownicy zarówno serwisu jak i aplikacji zyskują możliwość ustawienia w aplikacji powiadomień o nowych i interesujących ich promocjach i ofertach, a także tworzenie list zakupowych na bazie asortymentu prezentowanego w gazetkach.

– Tworząc DINGa położyliśmy duży nacisk na UI i UX, co sprawia, że z serwis i apka są intuicyjne, przyjemne w obsłudze i pozbawione wad, z którymi codziennie zderzają się użytkownicy usług gazetkowych. Ponadto, nasz nowy serwis i aplikacja oferuje największą liczbę gazetek i ofert sieci handlowych. W tym momencie w DINGu można przejrzeć magazyny promocyjne już ponad 300 sieci, a nieustanie zabiegamy o kolejne– komentujeKarol Kamiński, dyrektor zarządzający AdRetail.

Oprócz możliwości tworzenia list zakupowych i ustawania alertów na wybrane produkty i gazetki, użytkownicy DINGa otrzymują dostęp do tzw. gorących ofert, a ich konto integruje aktywność wykonaną zarówno w aplikacji, jak i na stronie www.

Wyniki badań prowadzonych ostatnio przez Nielsena wyraźnie określiły rolę, jaką gazetki promocyjne pełnią w marketingu dużych sieci handlowych. Potwierdza to fakt, że niezmiennie od wielu lat gazetki są jednym z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych– mówi Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR w Interii. – DING to nowoczesne narzędzie, pozwalające na jeszcze lepsze wykorzystanie tego potencjału poprzez zwiększenie zasięgu, dostępności i użyteczności gazetek. Tym samym, DING rozszerza portfolio naszych usług dla podmiotów branży retailowej i umożliwia skuteczniejsze dopasowanie naszej oferty do ich marketingowych potrzeb– dodaje Lenart.

Launchowi DINGa towarzyszyć będzie promocja, obejmująca działania autopromocyjne, content marketingowe, a także kampanię zarówno w social mediach, jak i w mediach tradycyjnych.

Comments

comments

163
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...