Diners Club partnerem akcji „Warto Bezgotówkowo”

Informacja Prasowa - 19.09.2017
5

Diners Club partnerem akcji „Warto Bezgotówkowo”

Diners Club Polska, jako jedna z pierwszych organizacji włączyła się do ogólnopolskiej akcji społecznej popularyzującej płatności bez użycia gotówki. Firma na drugą połowę października zapowiedziała specjalne promocje dla nowych klientów.

Celem kampanii objętej honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju i Ministerstwa Finansów jest upowszechnianie wiedzy o korzyściach wynikających ze stosowania bezgotówkowych form płatności wśród osób indywidualnych, firm i instytucji. Akcja zainicjowana została przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności. Jednym z jej partnerów jest Diners Club Polska.

– W Polsce pierwszą transakcję bez użycia gotówki zrealizowano w 1968 r. kartą Diners Club. Jesteśmy dumni z tego, że zapoczątkowaliśmy płatności bezgotówkowe w naszym kraju, a tym samym czujemy się zobowiązani do tego, aby jak najaktywniej włączać się w tego typu inicjatywy – mówi Monika Grabowska z Diners Club. – Między 16 a 20 października przygotujemy specjalną promocje, która mamy nadzieję zachęci nowych klientów do przejścia na płatności kartowe – dodaje Monika Grabowska z Diners Club Polska.

Do kampanii „Warto Bezgotówkowo” już teraz przyłączyło się ponad 100 firm i instytucji. Są to między innymi banki, organizacje kartowe, uczelnie, samorządy terytorialne oraz media. Tegoroczna edycja obejmuje akcję informacyjno-edukacyjną i indywidualne aktywności partnerów. Podczas tygodnia płatności bezgotówkowych, w terminie 16 – 20 października br., klienci mogą liczyć na szereg akcji promocyjnych.

– Choć Polacy coraz częściej korzystają ze swoich „plastików”, to jak pokazały badania Diners Club, do płatności bezgotówkowych nie do końca przekonały się jeszcze polskie małe i średnie przedsiębiorstwa. Jeszcze rok temu jedynie, co piąta firma z tego sektora korzystała ze służbowych kart kredytowych, a dominującą formą płatności dalej była gotówka. Mamy nadzieję, że dzięki „WartoBezgotówkowo” uda się przekonać konsumentów i przedsiębiorców do wybierania oszczędniejszych, wygodniejszych i bezpieczniejszych form – dodaje Monika Grabowska z Diners Club Polska.

Comments

comments

5
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...