Dominika Kawczyńska - „Digital Now! Magazine” kryje w sobie spore możliwości
W redakcji „Digital Now! Magazine” nastąpiły zmiany. Nową redaktor naczelną czasopisma dla marketerów i branży e-commerce została Dominika Kawczyńska, która zastąpiła na tym stanowisku Jacka Dziurę, dotychczasowego koordynatora projektu.
Dominika Kawczyńska z Grupa iCEA – kluczową spółką należącą do Digital Now! Holding, związana jest od marca ubiegłego roku. Pracę rozpoczynała na stanowisku Content Marketing Specialist, na którym odpowiadała za realizację strategii marketingowej i wysokiej jakości treści, zgodnych z wymaganiami SEO m.in. na firmowych stronach, blogach i w mediach społecznościowych. Ma na koncie wiele zrealizowanych inicjatyw dla spółek Digital Now! Holding. Przy projekcie „Digital Now! Magazine” jest od początku istnienia czasopisma. Brała udział w tworzeniu koncepcji i strategii tego tytułu. Jej wiedza na temat budowania brandów i realizacji strategii komunikacji stanowi dla redakcji magazynu ogromne wsparcie.
– „Digital Now! Magazine” kryje w sobie spore możliwości. Cieszę się, że będę mogła realizować swoją autorską wizję magazynu, która – wykorzystując ogromny potencjał tego medium – pozwoli nieustanie go rozwijać i w nieodległej perspektywie utrwalić miejsce czasopisma w czołówce magazynów z branży e-commerce – mówi Dominika Kawczyńska, Redaktor Naczelna „Digital Now! Magazine!”.