DHL nowym klientem Up&More

Informacja Prasowa - 16.12.2020
230

DHL nowym klientem Up&More

DHL nowym klientem Up&More

Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą DHL Parcel Polska, globalnym liderem specjalizującym się w usługach kurierskich. Współpraca obejmuje pełną obsługę portalu społecznościowego Instagram.

Zespół Up&More pozyskał Klienta w drodze przetargu, prezentując kompleksową strategię rozwoju marki DHL Parcel Polska na Instagramie. Główną oś komunikacyjną stanowią kreacje kreatywne w połączeniu z real time marketingiem. Istotnym elementem jest również zaprezentowana koncepcja siatki Instagrama – połączenie odrębnych grafik w spójną całość. W tym, rozbudowane koncepcyjne InstaStory oraz VideoStories. Strategia uwzględnia również działania reklamowe prowadzone na Instagramie z naciskiem na różne cele: zasięg, aktywność, konwersje. Wszystkie aktywności nastawione są również na stałe zwiększanie zasięgu organicznego oraz aktywizację obserwujących.

DHL Parcel Polska jest częścią największej na świecie grupy logistycznej: Deutsche Post DHL, obecnej w ponad 220 krajach. Firma oferuje szeroki zakres krajowych i międzynarodowych usług kurierskich, a także rozwiązania w zakresie nadań, monitorowania i doręczania przesyłek.

Strategia zaproponowana przez agencję Up&More była najbardziej kompleksowa i nieszablonowa. Uwzględniała wszystkie nasze założenia komunikacyjne i key messages, które zawarliśmy w briefie. Dodatkowo, na tle innych ofert wyróżniała się bardzo dopracowaną i estetyczną identyfikacją wizualną. Spodobała nam się formuła siatki, która pozwala łączyć ze sobą w spójną całość content z różnych obszarów funkcjonowania naszej firmy. Dzięki współpracy z Up&More wykorzystujemy pełen zakres możliwości Instagrama – podkreśla Magdalena Czajkowska, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej DHL Parcel

– Współpraca z DHL jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. To bardzo satysfakcjonujące, móc tworzyć dla jednego z najpopularniejszych brandów na świecie. Zaproponowaliśmy optymalny plan działań, dążący do wzrostu świadomości marki oraz mocnej aktywizacji odbiorców komentuje Alicja Kisiel, Social Media Manager w Up&More

Comments

comments

230
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...