„Dezynfekuj, aby chronić tych, których kochasz” – marka Lysol z edukacyjną kampanią launchującą

Jerzy Ciszewski - 02.11.2020
156

„Dezynfekuj, aby chronić tych, których kochasz” – marka Lysol z edukacyjną kampanią launchującą

„Dezynfekuj, aby chronić tych, których kochasz” – marka Lysol z edukacyjną kampanią launchującą

Marka Lysol z ponad 130 letnim doświadczeniem i pozycją eksperta w dziedzinie dezynfekcji od teraz dostępna w Polsce. Wprowadzeniu produktów Lysol na polski rynek towarzyszy kampania edukacyjna pod hasłem „Dezynfekuj, aby chronić, tych, których kochasz”. Zaplanowane w jej ramach działania potrwają od 2. listopada do końcu roku.

Działania komunikacyjne dotyczące wprowadzenia marki Lysol na polski rynek opierają się na dwóch filarach. Pierwszy z nich to działania medialne we współpracy z ekspertami – przedstawicielami świata medycyny i nauki. Ich celem jest zwrócenie uwagi i edukacja Polaków w zakresie prawidłowych zasad higieny i dezynfekcji. W ramach cyklu artykułów i filmów edukacyjnych dr Paweł Grzesiowski – pediatra i immunolog i oraz dr Mariusz Gogól – biolog będę wyjaśniali zawiłości świata wirusów i bakterii oraz wskazywali na najlepsze sposoby walki z nimi.

Drugi filar kampanii stanowi spot telewizyjny, którego emisja rusza 2. listopada. Kampania telewizyjna obejmuje kanały główne TVN i Polsatu kanały tematyczne z grupy TVP, TVN i Polsatu. Dodatkowo z myślą o jak najlepszym wyeksponowaniu każdego z produktów oraz z uwagi na ich zróżnicowaną materię działania dla każdego z nich zostały przygotowane odrębne reklamy.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Havas, a za zakup mediów do kampanii dom mediowy OMD.  Za koordynację kampanii edukacyjnej wprowadzającej markę Lysol na polski rynek jest odpowiedzialna agencja Walk PR. Agencja została wyłoniona przez firmę Reckitt Benckiser Hygiene Home Poland sp. z o.o. w drodze przetargu.

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...