DevaGroup klientem PR Calling

Informacja Prasowa - 01.09.2021
267

DevaGroup klientem PR Calling

DevaGroup klientem PR Calling

 DevaGroup, agencja specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM): pozycjonowaniu (SEO) i Google Ads, a także w zaawansowanym mierzeniu wyników kampanii internetowych za pomocą Google Analytics, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za wsparcie komunikacji zewnętrznej Klienta, w tym za działania media relations, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli DevaGroup oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.

DevaGroup należy do elitarnego grona najstarszych i najlepszych agencji SEM w Polsce. W branży od 2005 roku. Agencja posiada setki zadowolonych Klientów, doskonałe referencje oraz liczne nagrody i wyróżnienia m.in. prestiżowy status Google Premier Partner. DevaGroup organizuje stałe szkolenia z marketingu internetowego, dzieląc się z uczestnikami wszechstronną wiedzą i umiejętnościami praktycznymi. Ponadto od 2016 roku jest organizatorem semKRK – konferencji dla specjalistów SEO i SEM, agencji marketingu internetowego, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów.

– DevaGroup to Klient, który pojawił się w agencji z konkretnymi i sprecyzowanymi oczekiwaniami. Podczas kilkumiesięcznej współpracy wypracowaliśmy model działania, który bazuje na wzmocnieniu widoczności firmy w mediach oraz pozycjonowaniu ekspertów agencji. Cieszę się, że coraz częściej do naszej agencji zwracają się firmy, dla których działania PR to niezbędne narzędzie do poprawy widoczności marki – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

– Działania PR dla naszej agencji, w której większość klientów pochodzi z polecenia, to specjalne wyzwanie. Dodatkowo nie interesowało nas podejście marketingowe, a właśnie merytoryczne zaistnienie poza naszą główną sferą branżową. Mamy świetnych specjalistów, analityków i potężne narzędzia, dzielenie się tą wiedzą pokazuje potencjalnym Klientom z kim mają do czynienia i przyciąga tych właściwych: świadomych i konkretnych. PR Calling doskonale to rozumie od samego początku i każda publikacja, które z przyjemnością śledzę, jest strzałem w dziesiątkę – dodaje Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup.

 

Współpraca została zawarta na czas nieokreślony i trwa od grudnia 2020. Klient sam zgłosił się do agencji.

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...