Deszcz nagród dla Sempai 

Informacja Prasowa - 13.06.2023
71

Nagrody podczas semKRK Awards 2023

Nie minęły dwa tygodnie, a agencja Sempai po raz kolejny święci triumfy, tym razem rozbijając bank nagród podczas semKRK Awards 2023! Zdobywcy tegorocznych European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds EU ustrzelili w Krakowie “hattricka”, sięgając po złoto w kategorii Google Ads, srebro w kategorii E-commerce oraz brąz w kategorii SEO. 

SemKRK Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketingu internetowego w naszym kraju. “Smocze” statuetki są przyznawane dla najlepszych kampanii zrealizowanych przez polskie agencje lub przeprowadzonych na polskim rynku. Jury, składające się z wiodących ekspertów w dziedzinie SEO, SEM i digital marketingu, ocenia zgłoszone case studies m.in. pod względem innowacyjności, kreatywności, nietypowego podejścia, a także stosunku budżetu do rezultatów oraz samych efektów. 

– Już sam moment ogłoszenia krótkiej listy finalistów był dla nas niezwykłym wyróżnieniem. Jako jedyna agencja otrzymaliśmy nominacje w każdej z trzech konkursowych kategorii. I – jak się okazało podczas gali semKRK#21 BIG w Starej Zajezdni w Krakowie – w każdej z nich stanęliśmy na podium! – powiedział Adam Cieśla, Chief Operating Officer w Sempai. 

Agencja Sempai zgłaszając się do konkursu przedstawiła case studies trzech kampanii. 

Kapituła semKRK najwyżej oceniła kampanię “Sempai & Carsmile: Wspólna droga do sukcesu w czasach kryzysu”, która zdobyła pierwsze miejsce w kategorii Google Ads. Warto wspomnieć, że ta sama kampania zaledwie dwa tygodnie temu zdobyła w Warszawie Performance Marketing Diamonds EU, gdzie o tytuł najlepszej w kategorii “Best Effects in Crisis” konkurowała z takimi markami jak Empik czy Lot. 

Kolejną nagrodzoną w Krakowie kampanią jest “Sempai & REA: Lokalny partner – globalny sukces”, która zajęła drugie miejsce w kategorii E-commerce. Sekretem jej sukcesu jest strategiczne podejście do projektu. Specjaliści Sempai nie tylko służą swoim wsparciem w obszarze PPC, ale także doświadczeniem w zakresie rozwoju e-commerce, pomagając REA wchodzić na kolejne zagraniczne rynki. Ten fakt nie mógł też umknąć uwadze jury European Search Awards (ESA). Pod koniec maja br. wspólna kampania Sempai i REA zdobyła główną nagrodę w kategorii Best PPC Campaign, pokonując aż 11 zagranicznych agencji. 

Trzecie miejsce na podium semKRK w kategorii SEO zajęła kampania “Sempai: Jak silosy tematyczne sprawdziły się w pozycjonowaniu sklepu?”. Dzięki przemyślanej strategii i zastosowaniu nietypowego rozwiązania, już w pierwszym kwartale współpracy klient odnotował istotny wzrost kluczowych wskaźników,a uzyskane w szybkim czasie dobre wyniki nie tylko zostały podtrzymane, a nawet rozwinięte w dłuższej perspektywie.  

– Cóż mogę powiedzieć? Niech przemówią gabloty Sempai wypełnione branżowymi nagrodami – stwierdził Marcin Stańdo, Client Development Director w Sempai, po otrzymaniu statuetek z rąk Heads of Judges: Witolda Wrodarczyka, Katarzyny Baranowskiej i Grzegorza Strzelca.

– Każde z otrzymanych wyróżnień jest dla nas ogromnym sukcesem. Wygrana kampanii Sempai & Carsmile cieszy jednak tym bardziej, iż dzięki temu zwycięstwu Sempai już piąty rok z rzędu zajmuje najwyższą pozycję w kategorii Google Ads. To potwierdzenie naszych kompetencji oraz jakości pracy wykonywanej dla naszych klientów. Raz jeszcze dziękuję w imieniu Sempai za te wspaniałe wyróżnienia – dodał Dyrektor ds. rozwoju klienta.

 

– Zdobyte w Krakowie nagrody to kolejny dowód profesjonalizmu i doświadczenia całego #SempaiTeam, a w szczególności Filipa Biszczaka, Krzysztofa Janosiewicza i Mateusza Piwki. Brawo! Dla mnie te wyróżnienia mają też wymiar employer brandingowy. Motywują nasz zespół do podejmowania kolejnych zawodowych wyzwań, a także przyciągają nowych, ambitnych ludzi, którzy chcą się rozwijać w zakresie digital marketingu pod okiem najlepszych – powiedział  Sebastian Suma, CEO Sempai.

Lista zwycięzców tegorocznych semKRK Awards dostępna jest na stronie: bit.ly/semkrk-awards-2023-zwyciezcy 

A już 12 lipca poznamy zwycięzców Global Search Awards 2023, gdzie Agencja Sempai została nominowana w dwóch kategoriach:

– BEST USE OF SEARCH – AUTOMOTIVE: LARGE – za kampanię dla Carsmile,

– BEST EUROPEAN PPC CAMPAIGN – za działania realizowane dla marki Rea. 

Comments

comments

71
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...