Deloitte zaprasza polskich dyrektorów marketingu do badania na temat trendów rynkowych

Informacja Prasowa - 12.02.2019
287

Deloitte zaprasza polskich dyrektorów marketingu do badania na temat trendów rynkowych

Deloitte zaprasza polskich dyrektorów marketingu do badania na temat trendów rynkowych

Rusza pierwsza edycja „CMO Survey” w Polsce

Pod wpływem technologii dynamicznie zmieniający się rynek zmusza biznes do szybkiego reagowania na potrzeby klientów. Aby trafniej przewidywać zachodzące w tym obszarze zmiany, firma Deloitte zaprasza dyrektorów marketingu oraz kadrę zarządzającą do wzięcia udziału w pierwszej polskiej edycji badania „CMO Survey”. Rola mediów społecznościowych, automatyzacja, kształtowanie budżetów marketingowych to tylko niektóre z zagadnień, jakie znajdą się w ankiecie. Badanie potrwa do końca marca, a jego wyniki zostaną zaprezentowane w czerwcu. Partnerami badania są Akademia Leona Koźmińskiego oraz Hays Polska.

Badanie jest częścią globalnego Programu CMO, który oferuje liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów, wymianę wiedzy merytorycznej czy specjalnie zaprojektowane dla nich usługi. – Rzeczywistość biznesowa gwałtownie się zmienia na naszych oczach. Najbardziej widoczne są zmiany technologiczne, jednak technologia zaledwie zwiastuje rewolucję, którą przejdą wszystkie przedsiębiorstwa. To spowoduje przekształcenie relacji pomiędzy markami a konsumentami również w obszarze marketingu. W wyniku tych procesów zmienia się także rola CMO, którzy muszą się dostosować do nowych potrzeb i oczekiwań rynku oraz własnych organizacji – mówi Michał Pieprzny, Partner, Lider zespołu strategii cyfrowych i transformacji, Deloitte.

 Udział w badaniu jest więc okazją do podzielenia się swoją perspektywą i spostrzeżeniami. Daje ono również możliwość kształtowania i wyznaczania trendów w marketingu. Ankieta pokaże także stopień przygotowań  firm na zmiany, które je czekają.

Przeprowadzane przez Deloitte badanie jest anonimowe, a jego wypełnienie zajmuje maksymalnie 20 minut. Deloitte gwarantuje poufność udzielanych odpowiedzi. Każdy z uczestników badania otrzyma bezpłatnie raport z analizą uzyskanych odpowiedzi.

Wyniki polskiej edycji CMO Survey zostaną zaprezentowane w czerwcu. Partnerami badania są Akademia Leona Koźmińskiego oraz Hays Polska.

Comments

comments

287
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...