Deloitte z nowym logo – komentuje Izabela Krasuska

Redakcja PR - 24.06.2016
88

Deloitte zmienia swój branding po raz pierwszy od 15 lat.

W zeszłym tygodniu firma doradcza Deloitte ogłosiła, że odświeża swoją markę. Zmiany okazały się subtelne – służyć mają lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz ujednoliceniu jej wyglądu w kanałach komunikacji. Konsekwencją mają być spójne wrażenia klientów obcujących z marką na całym świecie. O zmiany zapytaliśmy Izabelę Krasuską z firmy Deloitte.

Jaka była motywacja zmiany logo?

W ciągu ostatnich 15 lat marka Deloitte odnotowała znaczące osiągnięcia, ale nadal borykamy się z problemem wyróżnienia się spośród konkurencji. Biznes się zmienia i to powoduje konieczność wprowadzenia zmian w naszej identyfikacji wizualnej, a co za tym idzie – również w logo, które jest naszym podstawowym elementem. Odświeżenie marki ma na celu ujednolicenie jej architektury i dalszą budowę tożsamości, tak aby klienci mieli do czynienia z jednolitym wizerunkiem Deloitte niezależnie od lokalizacji, sposobu komunikacji i firmy członkowskiej, z którą współpracują.

Jakich innych zmian w identyfikacji możemy spodziewać się w najbliższym czasie?

Stopniowej zmianie ulegną wszystkie podstawowe elementy „tożsamości” naszej marki – kolory, czcionki, obrazowanie, charakterystyczna zielona kropka i nadające im formę aplikacje, docelowo też wygląd naszych przestrzeni. Zmiany widoczne są już teraz – nasza domena ma już nową identyfikację wizualną, odświeżone zostały nasze kanały społecznościowe. Nowa identyfikacja widoczna będzie również we wszystkich papierach firmowych, wizytówkach, sposobach prezentacji na ekranie i papierze – zależy nam na nadaniu jednolitego wyglądu wszystkim kanałom. Tworzymy również nowe elementy wizerunku firmy, dążąc do nadania mu jednolitego wyglądu we wszystkich kanałach – na wydrukach, w formie cyfrowej i na urządzeniach mobilnych.  Nasz nowy wizerunek przyczyni się do wyróżnienia nas spośród konkurencji i podkreślenia naszej wiodącej pozycji, odwołując się do naszych podstawowych wartości.

Jaka agencja kreatywna/studio graficzne stoją za zmianą? 

Za naszym odświeżonym VI stoi brytyjska agencja The Partners.

Jak oceniacie zmianę?

new-rebranding-deloitte-logo-696x300

Po lewej – stare logo; Po prawej – nowe logo | źródło: brandingmonitor.pl

deloitte-dotychczasowa-struktura-znakow

Stara identyfikacja | brandingmonitor.pl

nowa-identyfikacja-deloitte

Nowa identyfikacja | źródło: brandingmonitor.pl

O zmianach opowiada również krótkie video firmy

 

Grafiki użyte w artykule pochodzą z portalu brandingmonitor.pl

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...