Deloitte najsilniejszą marką branży doradczej w Polsce
Deloitte najsilniejszą marką branży doradczej w Polsce
Firma po raz kolejny znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu TOP Marka
Warszawa, 07 listopada 2019 r. – Firma doradcza Deloitte zajęła pierwsze miejsce wśród firm konsultingowych w 12. edycji badania Top Marka. W rankingu miesięcznika Press i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięto pod uwagę pół tysiąca brandów z 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach.
Jurorzy kierowali się trzema wskaźnikami: impactem, czyli poziomem dotarcia wzmianek o marce, indeksem sentymentu, czyli współczynnikiem, który odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych oraz siłą marki – indeksem kilku zmiennych świadczących zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakości komunikatów.
Raport powstał w oparciu o analizę materiałów opublikowanych między 1 lipca 2018 roku a 30 czerwca 2019 roku w prasie, internecie i social mediach. To w sumie 73 mln informacji.
Liczy się (nie) tylko rynek
Na osiągnięty wynik wpłynęła silna obecność Deloitte w takich obszarach jak nowe technologie, prawo i podatki czy trendy konsumenckie. Jurorzy rankingu zwrócili jednak szczególną uwagę na trwającą od 7 lat współpracę firmy doradczej z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Duże znaczenie miały także cytowane w mediach analizy i raporty firmy doradczej. Co roku, z ogromnym zainteresowaniem spotykają się wyniki badania dotyczącego wydatków Polaków na zakupy świąteczne oraz przygotowywany krótko po nim barometr cenowy. – „TOP Marka” to dla nas szczególne wyróżnienie i kolejny dowód na to, że przygotowywane przez Deloitte raporty i analizy mają dużą wartość dla całego rynku. Naszym celem jest to, aby wyznaczać trendy i dostarczać merytorycznych informacji, zarówno dziennikarzom jak i naszym klientom – mówi Marek Metrycki, Partner Zarządzający Deloitte w Polsce.
Idąc za potrzebami i zainteresowaniem rynku kilka miesięcy temu Deloitte przygotował pierwszą polską edycję badania dotyczącego kosztów wyprawki szkolnej. Jego wyniki były cytowane w mediach setki razy.