Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę Black Red White

Redakcja PR - 12.05.2017
176

Black Red White – największa na polskim rynku grupa meblarska – rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital

Black Red White – największa na polskim rynku grupa meblarska – rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. 11 maja ruszyła nowa komunikacja marketingowa marki „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która jest pierwszym efektem współpracy. W ramach akcji klienci  Black Red White będą mogli skorzystać z promocji na meble kuchenne i wybrane AGD.

Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Najnowsza kampania obejmuje zarówno spoty telewizyjne – emitowane na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych – jak i spoty radiowe. Dodatkowo, obejmie działania w social mediach, reklamę w prasie oraz outdoor.

Bardzo się cieszymy z tej współpracy, jak i z pierwszego jej efektu, jakim jest kampania „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. To dla nas potwierdzenie, że wysokiej jakości proces kreatywny, uwzględniający badania jakościowe z udziałem kreacji, staje się przewagą i znakiem rozpoznawczym naszej agencji. Satysfakcja jest tym większa, że mamy okazję rosnąć razem z silną polską marką, zarządzaną przez profesjonalny i oddany zespół – mówi Roman Łoziński, dyrektor strategii Deloitte Digital odpowiedzialny za pozyskanie i obsługę Black Red White.

 

Grupą docelową kampanii są kobiety, w wieku 30-49 kobiety z dużych i średnich miast.

 

W wyniku wygranego przetargu, Deloitte Digital Agencja odpowiada za komunikację ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji Black Red White w innych kanałach, m.in. digital. Przedmiotem przetargu, było opracowanie nowej platformy komunikacji marki.

 

W nowej komunikacji doceniamy to, co dla wielu wydaje się zupełnie normalne – serce i starania, dzięki którym powstaje Dom. Skłaniamy się w stronę naszych klientów, którzy go tworzą, wspieramy ich naszą wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy i szukamy najlepszych rozwiązań. Współpraca z Deloitte Digital pozwalała nam na realizację wytyczonych celów – mówi Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu w Black Red White.

 

Black Red White to kolejna firma, która rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital. W 2016 roku w wyniku wygranych przetargów do grona klientów agencji dołączyły takie marki jak: Pizza Hut, Mazda i Getin Bank, a PepsiCo przedłużyło współpracę na markach Pepsi i Mirinda.

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...