Deloitte Communications

Redakcja PR - 10.05.2016
130

Deloitte powołuje do życia nową linię usług – Deloitte Communications.

Deloitte powołuje do życia nową linię usług – Deloitte Communications. Będzie się ona skupiać na strategicznym doradztwie w zakresie komunikacji z naciskiem na zrozumienie jej wpływu na reputację organizacji oraz wsparcie kluczowych procesów biznesowych. Na czele zespołu stanie Michał Olbrychowski, dawniej Dyrektor Zarządzający w Havas PR Warsaw.

„Wejście w tę dziedzinę usług jest naturalnym uzupełnieniem oferty Deloitte po rozszerzeniu oferty o usługi zespołu Sustainability Consulting, Stratosfery oraz agencji Digital One, która była podstawą do stworzenia Deloitte Digital. Uznaliśmy, że nowe kompetencje pozwolą nam oferować klientom zintegrowane, strategiczne usługi z zakresu szeroko pojętej komunikacji na najwyższym poziomie i w sposób kompleksowy” – mówi Zbigniew Szczerbetka, Partner, Partner Zarządzający Działu Konsultingu na Europę Środkowo-Wschodnią w Deloitte. „Czujemy się w naszym regionie zdecydowanym liderem zmian w kategorii usług profesjonalnych i wierzymy ze nasze podejście do definicji „konsultingu jutra” zaowocuje nową jakością w obsłudze klientów w ważnych dla nich obszarach” – dodaje Szczerbetka.

Oferta Deloitte Communications wspiera organizacje, które potrzebują strategicznego spojrzenia na działania z zakresu komunikacji korporacyjnej lub doraźnego wsparcia w kluczowych projektach czy inwestycjach. Będzie ona oparta na dwóch filarach: Reputation iInfluence. W ramach tych filarów znajduje się zestaw usług i narzędzi potrzebnych do zarządzania reputacją przedsiębiorstwa oraz budowania trwałych relacji z kluczowymi interesariuszami, mających na celu realizację strategicznych celów organizacji. Deloitte Communications wnosi nowe kompetencje do organizacji, takie jak komunikacja podczas procesu zmian, na przykład po fuzjach i przejęciach, komunikacja kryzysowa czy budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding), oraz wzmacnia ofertę zespołu Sustainability Consulting Central Europe w obszarze komunikacji i dialogu społecznego, a także projektowania i komunikowania programów zaangażowania społecznego.

„Od dłuższego czasu obserwuję zmieniające się potrzeby klientów wobec komunikacji. Klienci oczekują realnego wpływu działań komunikacyjnych na ich biznes. Poszukują profesjonalnych usług, takich jak doradztwo strategiczne, audyty i analizy wpływu komunikacji na reputację, budowanie strategii opartych na twardych danych, ale również znajomości sektora oraz specyficznych dla danej branży uwarunkowań prawno-biznesowych” – mówi Michał Olbrychowski, Dyrektor, Lider zespołu Deloitte Communications. „Jestem przekonany, że klienci docenią nową, jakość i profesjonalizm, które stoją u podstaw nowej linii usług.”

Deloitte Communications podejmie ścisłą współpracę z zespołem Sustainability Consulting Central Europe w celu zbudowania unikalnej oferty na rynek polski i Europy Środkowej.

„Dzięki temu będziemy w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów w sposób kompleksowy, zapewniając strategiczne doradztwo z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz trendów w komunikacji. Wierzymy, że taka oferta pozwoli naszym klientom odnosić sukcesy, budować reputację i zaufanie oraz wyróżnić się na rynku – mówi Irena Pichola – Partner, Lider zespołu Sustainability Consulting Central Europe w Deloitte.

*      *      *      *      *

Michał Olbrychowski

Michał Olbrychowski

Ponad 15 lat doświadczenia w doradztwie komunikacyjnym, public relations i w mediach. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Wspiera klientów w zarządzaniu reputacją i budowaniu relacji z kluczowymi interesariuszami. Do niedawna pełnił funkcje Dyrektora Zarządzającego w jednej z największych agencji sieciowych w Polsce. W przeszłości był analitykiem finansowym i redaktorem serwisów ekonomicznych. Wykładowca i trener. Juror w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez ZFPR.

Comments

comments

130
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...