Wspólna inicjatywa specjalistów EB
Z inicjatywy pięciu osób powstała Deklaracja Etyki w Employer Brandingu. Jej celem jest promowanie odpowiedzialnych Pracodawców i Firm Doradczych, którzy stosują etyczne zasady w procesie budowania marki pracodawcy.
Pięciu ekspertów, przedstawicieli firmy doradczej i pracodawców opracowało Deklarację Etyki w Employer Brandingu. Grono to tworzą:
- Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group;
- Agata Wydmańska, Marketing & Communications Manager Eastern Europe Fiege
- Andrzej Wątrobiński, Head of Human Resources Eastern Europe Fiege
- Paweł Kaczmarczyk, Dyrektor Departamentu Rozwoju Organizacji Konfederacja Lewiatan
- Julita Dąbrowska, CEO Kalitero
Deklaracja przedstawia pięć zasad, zgodnie z którymi odpowiedzialni pracodawcy powinni prowadzić swoje działania, ponieważ zależy im na budowaniu odpowiedzialnej i wiarygodnej marki pracodawcy. Mowa jest o zasadzie prawdy, praworządności, szacunku i podejścia godnościowego, przeciwdziałania nieprawidłowościom i odpowiedzialności słowa.
Tekst Deklaracji jest udostępniony na stronie www.etykaeb.pl. Sygnatariusze-Inicjatorzy zachęcają wszystkich Pracodawców, Firmy Doradcze i media do zapoznania się z Deklaracją, promowania etycznego podejścia do działań employer brandingowych oraz do wstępowania w szeregi Sygnatariuszy. Inicjatywa ma charakter non-profit.