Deklaracja Etyki w Employer Brandingu

Informacja Prasowa - 30.03.2017
89

Wspólna inicjatywa specjalistów EB

Z inicjatywy pięciu osób powstała Deklaracja Etyki w Employer Brandingu. Jej celem jest promowanie odpowiedzialnych Pracodawców i Firm Doradczych, którzy stosują etyczne zasady w procesie budowania marki pracodawcy. 

Pięciu ekspertów, przedstawicieli firmy doradczej i pracodawców opracowało Deklarację Etyki w Employer Brandingu. Grono to tworzą:

  • Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group;
  • Agata Wydmańska, Marketing & Communications Manager Eastern Europe Fiege
  • Andrzej Wątrobiński, Head of Human Resources Eastern Europe Fiege
  • Paweł Kaczmarczyk, Dyrektor Departamentu Rozwoju Organizacji Konfederacja Lewiatan
  • Julita Dąbrowska, CEO Kalitero

Deklaracja przedstawia pięć zasad, zgodnie z którymi odpowiedzialni pracodawcy powinni prowadzić swoje działania, ponieważ zależy im na budowaniu odpowiedzialnej i wiarygodnej marki pracodawcy. Mowa jest o zasadzie prawdy, praworządności, szacunku i podejścia godnościowego, przeciwdziałania nieprawidłowościom i odpowiedzialności słowa.

Tekst Deklaracji jest udostępniony na stronie www.etykaeb.pl. Sygnatariusze-Inicjatorzy zachęcają wszystkich Pracodawców, Firmy Doradcze i media do zapoznania się z Deklaracją, promowania etycznego podejścia do działań employer brandingowych oraz do wstępowania w szeregi Sygnatariuszy. Inicjatywa ma charakter non-profit.

Comments

comments

89
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...