Deflegmin z nową kampanią na początku 2019 roku

Jerzy Ciszewski - 02.01.2019
112

Deflegmin z nową kampanią na początku 2019 roku

Schulz brand friendly

Deflegmin z nową kampanią na początku 2019 roku

Kampania pod hasłem „Deflegmin na mokry kaszel – raz, a dobrze!” rozpoczęła się pierwszego stycznia. Za przygotowanie scenariuszy spotów odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Deflegmin w nowoczesnych kapsułkach o przedłużonym uwalnianiu zawiera ambroksol, który rozrzedza wydzielinę i łagodzi objawy mokrego kaszlu. W 30-sekundowym spocie telewizyjnym znalazły się odwołania do współczesnej technologii, dzięki której różne problemy da się rozwiązać jednym mądrym ruchem. Podobnie jest w przypadku kaszlu – wystarczy raz dziennie zażyć Deflegmin.

Spot można oglądać w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych – TVP, Polsat oraz stacjach tematycznych.

Agencja Schulz brand friendly opracowała scenariusze 30-sekundowego spotu i 15-sekundowego skrótu, które wyreżyserował Marcin Ziębiński. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy OMD, a za produkcję – Agencja Filmowa.

Comments

comments

112
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...