
Decathlon z nową kampanią reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”
Informacja Prasowa - 04.04.2019Decathlon z nową kampanią reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”
Decathlon z nową kampanią reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”
Francuska sieć sklepów ze sprzętem i odzieżą sportową Decathlon ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”. „To co wiemy, zamieniamy w produkty, które sprawdzają się w sporcie. Waszym sporcie” – komunikuje marka.
Decathlon zwraca uwagę na to, że sport musi być dostępny dla wszystkich. Myśli o początkujących i regularnych użytkownikach oraz oferuje produkty, które zawsze są najwyższej możliwej jakości w danej kategorii cenowej. Tak, aby każdy mógł się sprawdzać w swoim sporcie”.
Kampania reklamowa jest elementem nowego pozycjonowania i komunikacji Decathlon. Za jej przygotowanie, odpowiada agencja Przestrzeń, która kilka tygodni temu wygrała przetarg na całościową obsługę marki.
Agencja przygotowuje również nowy język wizualny i brandbook. Za produkcję spotów odpowiada firma Makata.
https://www.youtube.com/watch?v=dIhfD_12sk4 – spot reklamowy Decathlon.
Comments
