,,DBAJ O SIEBIE! TO PROSTE!’, znane hasło Fortuny w nowej odsłonie

Informacja Prasowa - 10.05.2017
35

,,DBAJ O SIEBIE! TO PROSTE!’, znane hasło FORTUNY w nowej odsłonie.

Właśnie ruszyła kampania marki Fortuna w social mediach, której tematem prze-wodnim jest zdrowy styl życia. Projekt wspierają znane polskie gwiazdy, które swoją obecnością zwracają uwagę na to, by w codziennym pośpiechu i natłoku obowiązków nie zapominać o dbaniu o swój organizm. 

,,DBAJ O SIEBIE! TO PROSTE!” to motyw przewodni kampanii wizerunkowej Fortuny, któ-rej głównym elementem jest promowanie zdrowego stylu życia. Szybkie tempo pracy, zmęc-zenie, zła dieta uboga w witaminy. Wszystko to ma niekorzystny wpływ na nasze samopo-czucie. Celem kampanii Fortuny jest inspirowanie i motywowanie do dbania o siebie. Szklanka soku Fortuna może zastąpić jedną z pięciu zalecanych dziennych porcji warzyw i owoców. Czy jest zatem prostszy sposób na dostarczenie swojemu organizmowi siły do działania?

Soki 100% Fortuny zawierają jedynie cukry naturalnie występujące w owocach, Karotka witaminy: A, C, E, soki Champion i Jonagold powstają z tłocznych jabłek, natomiast nowa seria produktów Fortuny: URODA, TRAWIENIE, ODPORNOŚĆ, WITALNOŚĆ stworzona została z myślą o konkretnych potrzebach konsumentów.

,,DBAJ O SIEBIE! TO PROSTE!” to nie tylko slogan. To zaproszenie i zachęcenie do zdrowego stylu życia.

Do współpracy przy kampanii Fortuny zaproszone zostały znane polskie gwiazdy.

Przez ponad dwa miesiące, raz w tygodniu, na cały dzień, profil instagram  przejmowany jest przez sławną osobę. Każda gwiazda biorąca udział w tym projekcie, pu-blikuje treści pokazujące w jaki sposób, w codziennym życiu, dba o siebie i jak pomagają jej w tym soki Fortuna.

Kluczowym elementem projektu jest bezpośrednia dostępność gwiazdy w czasie rzeczywistym. Wtedy to bowiem odsłaniane są kulisy życia znanej osoby i konsument ma możliwość nie tylko uczestniczenia w jej codziennych aktywnościach, ale i wchodzenia z nią w interakcje.

Za przygotowanie i realizację kampanii na zlecenie marki Fortuna odpowiada Dominika Korzeniewska – Independent PR Consultant.

Kampania trwa do 15.06.2017

Comments

comments

35
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...