To pierwszy w historii polski muzyk, który znalazł się na puszcze tego napoju.
Muzyk, kompozytor i wokalista Dawid Podsiadło został głównym bohaterem gry mobilnej, którą na rynek wprowadziła marka napoju energetycznego Red Bull. Gracze z najlepszymi wynikami co tydzień wygrywają bilety na koncert Dawida Podsiadły, na który wstęp będzie możliwy jedynie w ten sposób. Całą akcję wspiera limitowana seria Red Bulla, sygnowana wizerunkiem muzyka.
Jest on pierwszym polskim bohaterem, który pojawił się na puszce, i tym samym znalazł się w gronie postaci świata muzyki razem z m.in. Gorillaz, Disclousure czy Buraka Som Sistema, które mogą pochwalić się dedykowaną edycją Red Bulla. Z okazji premiery gry ukazał się również klip.
Gra stylistyką nawiązuje do gier z lat 80. i 90., takich jak „Super Mario Bros” czy „Contra”. „Dawid Podsiadło Gra” jest dostępna do bezpłatnego pobrania w sklepach App Store i Google Play. Oprócz możliwości wcielenia się w muzyka wygrać można nagrody związane z artystą. Co tydzień, do 9 grudnia, dziesięć osób z najlepszymi wynikami nagradzanych jest podwójnymi zaproszeniami na specjalny koncert, który odbędzie się 20 grudnia w Warszawie na scenie Teatru Narodowego.
Wydarzenie będzie wyjątkowe również ze względu na oprawę wizualną i repertuar, którego część, według zapowiedzi samego Dawida, będzie przygotowana tylko na tę okazję. Ponieważ wszystkie pozostałe koncerty artysty w tym roku odbywają się w halach widowiskowych z udziałem wielotysięcznej publiczności, koncert w Teatrze Narodowym będzie jedyną okazją do spotkania się z artystą w kameralnej przestrzeni. Dziesięć kolejnych osób z rankingu najlepszych wyników otrzyma najnowszą płytę artysty z jego autografem. Pod zawleczkami puszek znajdują się również specjalne kody, dzięki którym można uzyskać dodatkowy dostęp do nagród – utworów Dawida Podsiadły lub dodatkowych udogodnień w grze, które pomogą uzyskać lepszy wynik w walce o nagrody główne.
Gra, stworzona przez Red Bulla we współpracy z Dawidem, oraz puszki z wizerunkiem wokalisty mają być celebracją jego powrotu na scenę po półtorarocznej przerwie.
Za scenariusz do gry odpowiedzialny jest team reżyserski Bujas/Kosz oraz Dawid Podsiadło. Developmentem gry zajęło się Sigur Studio. Aranżację muzyki Dawida Podsiadło do gry opracował Marcin Kleiber. Za komunikację PR projektu odpowiada Red Bull, a za zakup mediów w digitalu – Havas Media.
Klip promujący grę został wyprodukowany przez Papaya Films, a reżyserem jest Daniel Jaroszek.
Źródło: mmponline.pl