Dawid Kaźmierczak awansuje w strukturach McCANN Worldgroup na stanowisko Associate Digital Directora

Informacja Prasowa - 29.01.2019
106

Dawid Kaźmierczak awansuje w strukturach McCANN Worldgroup na stanowisko Associate Digital Directora

Dawid Kaźmierczak awansuje w strukturach McCANN Worldgroup na stanowisko Associate Digital Directora

Dawid Kaźmierczak dołączył do McCANN Worldgroup przechodząc z agencji K2 w kwietniu 2017 roku. W McCANN Worldgroup przez ponad 1,5 roku piastował stanowisko Growth Supervisora odpowiedzialnego za zarządzenie projektami dla marek Coca-Cola Company oraz rozwój nowego biznesu w ramach agencji McCANN. Wcześniej zdobywał swoje doświadczenie w takich sieciowych agencjach jak Ogilvy czy DDB&Triball.

„Szerokie doświadczenie Dawida, multidyscyplinarna wiedza i umiejętności z obszaru digital w połączeniu z pasją z jaką oddaje się swojej pracy, powoduje, że Dawid jest naturalnym wyborem na objęcie stanowiska Associate Digital Directora. Jest to obszar dla nas bardzo istotny z racji jego dynamicznego rozwoju i naszego zaangażowania w kampanie social media oraz szeroko pojętego Digitalu w projektach prowadzonych na rzecz naszych Klientów” – Wojciech Borowski, Prezes, McCANN Worldgroup.

Dawid będzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media&digital w ramach McCann Worldgroup oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach, raportując bezpośrednio do zarządu.

Dodatkowo prócz swoich obowiązków w agencji, Dawid czynnie wspiera społeczność i konkurs Young Creatives w Polsce, jest twórcą kanału YCpoland na Instagramie, w przeszłości współtworzył kanał SnapLions relacjonujący festiwal Cannes Lions, jest również jurorem konkursu Papaya Young Directors oraz felietonistą Media Marketing Polska.

Kampanie które współtworzył zdobywały najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach jak: EFFIE, KTR, INNOWATION AWARDS oraz nagrody i nominacie na Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest.

Comments

comments

106
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...