Darmowe okulary dla dzieci z domów dziecka – program Zobacz Lepszą Przyszłość 2018

Informacja Prasowa - 23.01.2018
45

Darmowe okulary dla dzieci z domów dziecka – program Zobacz Lepszą Przyszłość 2018

Już 1 marca rusza kolejna edycja programu Zobacz Lepszą Przyszłość. Dzięki niemu blisko 4 tys. dzieci i młodzieży z domów dziecka przejdzie bezpłatne przesiewowe badanie wzroku. Dla tych, u których stwierdzona zostanie wada, Grupa Essilor przekaże darmowe okulary korekcyjne. Domy dziecka jeszcze do 15 lutego br. mogą zgłaszać swoich podopiecznych do udziału w programie.

Dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych już w zeszłym roku poczuły wsparcie i zainteresowanie, jakiego często brakuje im na co dzień. Grupa Essilor z branży optycznej zdecydowała się na rozpoczęcie akcji dobroczynnej w styczniu 2017 roku. Jak wspomina Justyna Skrzypek, Country Marketing Director Grupy Essilor:

Program Zobacz Lepszą Przyszłość to unikalna akcja w skali ogólnopolskiej, skierowana do podopiecznych domów dziecka w wieku 5-26 lat. (…) Nasze działania mocno wspiera Fundacja Vision For Life, która jest sponsorem opraw okularowych. Szczególne podziękowania należą się pracownikom firm Essilor Polonia, Jai Kudo oraz JZO, bo 100% zaangażowanie tych osób pozwoliło nam dotrzeć do ponad 250 placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Radość dzieci, które zobaczyły świat na nowo dzięki przekazanym okularom, okazała się nie tylko bezcenna. Zmotywowała około 100 wolontariuszy z Grupy Essilor do kontynuowania programu.

Fundacja Przyjaciółka i Lidia Kalita W tegorocznej edycji partnerem akcji, oprócz firm produkujących szkła okularowe (Essilor Polonia, Jai Kudo i JZO), została Fundacja Przyjaciółka. Pomoże ona w dotarciu do jak największej liczby placówek, w których przeprowadzone zostaną badania przesiewowe wzroku dla dzieci i młodzieży. Ambasadorem akcji została Lidia Kalita, która, podobnie jak w zeszłym roku, zaprojektuje wyjątkowe etui na okulary. Zostanie ono przekazane dla podopiecznych domów dziecka, którzy otrzymają okulary.

działane

Wspólne działanie każdej z grup pozwoli na dotarcie do 4 tys. dzieci i młodzieży. Jest to największa taka akcja w Polsce, docierająca do podopiecznych placówek opiekuńczo-wychowawczych w celu poprawy ich wzroku. Jednak nie tylko o zdrowie tu chodzi – wychowawcy dzieci i młodzieży przyznają, że zaangażowani wolontariusze Grupy Essilor dają ich podopiecznym wiele radości. Różnorakie warsztaty i spotkania, a także realne zainteresowanie sprawiają, że dzieci czują się ważne. Możliwość zobaczenia świata w dobrej ostrości pomaga im w nauce i rozwijaniu swoich umiejętności i pasji.

Grupa Essilor czeka na zgłoszenia domów dziecka

Aby przeprowadzić akcję w całym kraju i dotrzeć do jak największej liczby dzieci i młodzieży, Grupa Essilor zachęca placówki opiekuńczo-wychowawcze z całej Polski do zgłaszania się do programu. Na profilu Grupy na Facebooku pojawił się wpis, w którym domy dziecka znajdą najważniejsze informacje.

Na zgłaszanie się do wiosennej edycji programu placówki mają czas do 15 lutego br. Badania będą organizowane od marca do czerwca 2018 r. W jesiennej edycji, do której można się zgłaszać od 1.07.2018 do 15.09.2018 r., zostaną przeprowadzone kolejne badania w terminie od września do grudnia 2018 r.

Grupa Essilor wraz z partnerami chce dotrzeć do jak największej ilości placówek, w których wychowywane są dzieci. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.fundacja.przyjaciolka.pl/essilor/, gdzie można również wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Grupa Essilor to światowy lider w branży optycznej działający w ponad 100 krajach na 5 kontynentach. W Polsce składa się z firm: Essilor Polonia Sp. z o.o., JZO S.A., JAI KUDO Polska Sp.z o.o., Essilor Optical Laboratory Poland Sp. z o.o.. Główną misją Grupy Essilor, realizowaną na co dzień, jest „poprawa jakości życia poprzez poprawę widzenia”. Szeroko zakrojone działania dobroczynne, innowacyjność oraz zaangażowanie w rozwój branży potwierdzają, że zdrowie i dobre widzenie są dla Grupy wytycznymi do działania.

działanie

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...