Darmowa konferencja marketingowa na trzecie urodziny More Bananas

Informacja Prasowa - 14.05.2019
145

Darmowa konferencja marketingowa na trzecie urodziny More Bananas

Zaczynali od social mediów. Dziś tworzą m.in. strategie komunikacyjne, kampanie content marketingowe, strony www i dzielą się swoim doświadczeniem na konferencjach czy szkoleniach. Nie bez powodu hasłem tej krakowskiej agencji jest #KarmimyWiedzą! More Bananas ma duży dystans do siebie i często wywołuje pozytywne emocje, dlatego jak ulał pasuje do nich też hasztag #KarmimyEmocjami.

Krakowska agencja chce świętować trzecie urodziny wspólnie z klientami, współpracownikami i przyjaciółmi podczas mini konferencji marketingowej.

21 maja spotykamy się w Hevre. W programie oprócz tortu urodzinowego i gier integracyjnych, są prelekcje osób z zespołu. Podzielimy się wiedzą i doświadczeniem m.in. z analityki w social media, influencer marketingu, tworzenia lolkontentu czy narzędzi i procesów w zarządzaniu projektami. Zapraszamy – informuje Sławek Nowak, CEO More Bananas.

Wstęp na spotkanie jest darmowy. Obowiązują zapisy na stronie mburodziny.evenea.pl.

Kolejny rok działalności dla More Bananas to nowe wyzwania. Zespół powiększył się o new business i content managera. Do grona klientów dołączyli m.in. Ustronianka i Sanity.

Trzecie urodziny świętujemy aktywnie! Pomimo obsługi kilkudziesięciu klientów, budowania wielu strategii i zarządzaniu całą firmą, znalazł się czas na organizację mini konferencji marketingowej. Nie zwalniamy tempa. Nadal chcemy karmić wiedzą i emocjami – komentuje Anna Ledwoń-Blacha, dyrektor kreatywna More Bananas.

More Bananas istnieje na rynku od maja 2016 roku. Pomysł na działalność pojawił się w głowach dwóch absolwentów AGH – zafascynowanego nowymi technologiami freaka i handlowca z zacięciem do optymalizacji procesów w firmie. Gdy do tej dwójki dołączyła zakochana w mediach społecznościowych i marketingu dziewczyna z “metalową” duszą, powstała… agencja marketingowa.

Kiedy zakładaliśmy firmę, w Polsce był duży boom na działania w mediach społecznościowych. Wszyscy mówili o Facebooku czy LinkedInie. Dlatego, dziś wiele osób kojarzy nas jako speców od social media. A my robimy znacznie więcej. Projektujemy i wdrażamy strony internetowe czy aplikacje mobilne, zajmujemy się budową strategii dla marek oraz dostarczaniem kompleksowych usług marketingowych – wyjaśnia Mariusz Świątkowski, CVO More Bananas.

Specjalizacją More Bananas są szeroko pojęte działania marketingowe. Klienci krakowskiej agencji korzystają m.in. z tworzenia strategii komunikacyjnej, performance marketingu, obsługi content marketingowej i social media, działań PR, czy usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio More Bananas nie brakuje szkoleń z zakresu marketingu oraz czynnego udziału w licznych konferencjach branżowych. Po trzech latach działalności marka More Bananas stała się nie tylko rozpoznawalna, ale też doceniana przez środowisko branżowe.

 

Comments

comments

145
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...