Dariusz Facoń nowym szefem newsroomu Gazeta.pl

Informacja Prasowa - 18.05.2021
40

Dariusz Facoń nowym szefem newsroomu Gazeta.pl

Dariusz Facoń nowym szefem newsroomu Gazeta.pl

1 lipca 2021 r. Dariusz Facoń obejmie stanowisko szefa newsroomu Gazeta.pl. Do tej pory pracował jako wydawca serwisu Wiadomości, koordynował też działania korespondentów politycznych i redagował treści do serwisów newsowych. Facoń związany jest z portalem Gazeta.pl od 4 lat. W roli szefa newsroomu zastąpi Milenę Bryłę, która odchodzi z Agory. 

Dariusz Facoń pracuje w redakcjach newsowych od ponad 20 lat. Zaczynał jako dziennikarz i redaktor w „Gazecie Wyborczej”. Był również m.in. zastępcą szefa działu politycznego w „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku”. Od 2010 roku związany jest z mediami internetowymi. Pracował m.in. jako wydawca w tvn24.pl oraz szef portalu tvp.info do końca 2015 r. W Gazeta.pl od ponad 4 lat jest wydawcą Wiadomości. Teraz pokieruje całym newsroomem portalu, w skład którego, obok Wiadomości, wchodzą też Next.gazeta.pl i Kultura.gazeta.pl.

– Innego miejsca dla siebie poza newsami nie widzę i – prawdę mówiąc – się za nim nie rozglądam – przyznaje Dariusz Facoń. – Czy to nałóg? Pewnie tak. Lubię atmosferę newsroomu i ten lekki szum w głowie, kiedy publikujesz ważnego newsa przed kolegami z konkurencji. A przez ostatnie lata wspólnie z naszymi autorami mogliśmy się tym stanem nie raz pocieszyć. Zapewniam, nie zwalniamy tempa – dodaje Facoń.

 – Jesteśmy przekonani, że Dariusz Facoń jako szef newsroomu Gazeta.pl będzie stał na straży zarówno rzetelności, jak i szybkości informacji. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w tak licznych redakcjach już wielokrotnie udało mu się wprowadzić wraz z zespołem wiele nowych, innowacyjnych rozwiązań – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl. – Bardzo dziękujemy także Milenie Bryle za lata wspólnej pracy i życzymy jej wszystkiego dobrego w nowym miejscu – dodaje Kijek.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...