„Daj kosza śmieciom” – ekologiczny cykl redakcyjny Gazeta.pl

Informacja Prasowa - 28.02.2020
257

„Daj kosza śmieciom" – ekologiczny cykl redakcyjny Gazeta.pl

W poniedziałek, 2 marca br. Gazeta.pl rozpocznie redakcyjną akcję „Daj kosza śmieciom”. Przez cały tydzień dziennikarze portalu będą prezentowali nowe przepisy dotyczące segregowania odpadów oraz spróbują zachęcić swoich czytelników do bycia bardziej eko. To kolejna odsłona działań Gazeta.pl mających na celu pogłębianie świadomości ekologicznej internautów.
W ramach tygodniowego cyklu redakcyjnego „Daj kosza śmieciom” poświęconego segregacji śmieci redakcja Gazeta.pl sprawdzi m.in. jak wysokie będą kary za nieprzestrzeganie nowych przepisów, czy będą one egzekwowane i jak wzrosną ceny za wywóz odpadów w najbliższych miesiącach. Czytelnicy portalu dowiedzą się też, jak Polacy mieszkający w innych krajach Europy nauczyli się segregować odpady i jakie aspekty nowych przepisów najbardziej doskwierają mieszkańcom poszczególnych gmin.
Nasz cykl specjalny nie będzie tylko zwykłym poradnikiem. Zależy nam na dialogu z czytelnikami – chcemy, żeby to oni opowiedzieli, jak segregują śmieci, co ich motywuje, a co irytuje. To właśnie komentarze i opinie użytkowników Gazeta.pl będą siłą napędową naszych tekstów – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.
Oprócz dostarczenia rzetelnych informacji na temat nowych przepisów, jednym z celów akcji „Daj kosza śmieciom” jest także pogłębianie świadomości ekologicznej Polaków. Gazeta.pl od kilku miesięcy zachęca do bardziej ekologicznych postaw, m.in. poprzez promowanie tematów ekologicznych w osobnym dziale Środowisko na stronie głównej portalu, w artykułach publikowanych w ramach piątkowego cyklu „Piątki dla klimatu” oraz rozsyłanych w Zielonym Newsletterze. Zespół portalu regularnie wspiera też akcje i projekty poruszające zagadnienia związane ze środowiskiem naturalnym i ekologią, jak „Adoptuj pszczołę” Greenpeace Polska czy „Chłopi 2050″ Storytel.

Comments

comments

257
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...