Dagmara Witek-Kuśmider w jury Caples Awards 2022

Informacja Prasowa - 19.01.2022
175

Dagmara Witek-Kuśmider w jury Caples Awards 2022

Dagmara Witek-Kuśmider w jury  Caples Awards 2022

Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer w agencji Publicis Worldwide Poland, zasiądzie w zaszczytnym gronie ekspertów tworzących jury konkursu Caples Awards 2022.

Caples Awards to pierwszy międzynarodowy konkurs branży reklamowej, w którym udział jest darmowy. Twórcy konkursu chlubią się tym, że dają szansę pokazania swoich możliwości zarówno twórcom niezależnym jak i tym wielkim, należącym do dużych sieci. Podkreślają także to, że o przyznaniu nagród decydują światowej klasy eksperci, a w konkursie nie ma przewidzianego podziału na kategorie tematyczne i nie ma z góry narzuconej polityki przyznawania nagród. Najważniejsza jest zgłoszona praca i wartość, którą wnosi.

W tym roku jury będzie miało 10 dni na ocenę zgłoszonych prac i przyznanie im punktów w skali od 1 do 10. Następnie wyłoniona zostanie krótka lista nominowanych, a potem wskazani zostaną zwycięzcy. W tegorocznej edycji stanowisko Jury President piastuje Ben Mooge, Chief Creative Officer z Publicis Groupe UK.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie: https://caples.org/

Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer, kieruje 35 osobowym zespołem kreatywnym odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska: Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health.

Jest autorką i współautorką kampanii, które zdobywały liczne nagrody i wyróżnienia na wielu międzynarodowych festiwalach. Ma na swoim koncie statuetki Cannes Lion, Golden Drum, Comprix, Cresta, KTR, Innovation, Mixx Awards, Złote Orły, Golden Arrow oraz Effie. Podczas ostatniej edycji konkursu KTR 2021 razem z zespołem zdobyła prestiżową nagrodę Charity of the Year.

Od 20 lat tworzy komunikację dla największych marek m.in. PG (prowadziła kreatywnie HUB  na Europę), Prudential, BNP Paribas, Nestle, Renault, Sanofi, Maspex, PKP Intercity, Orange, Coca Cola, Kompania Piwowarska, MTV, Netflix, Garnier. Jako absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz międzynarodowych podyplomowych studiów z zarządzania na paryskim HCE i w SGH doskonale łączy kreatywność z biznesową perspektywą.

Dagmara jest inicjatorką powstania i wiceprezesem ds. komunikacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali K.I.D.S., który pomaga placówkom pediatrycznym w procesie transformacji w szpitale przyszłości, dzięki nowym technologiom oraz narzędziom i know-how z biznesu.

W 2022 roku Dagmara Witek-Kuśmider będzie też m.in. reprezentować Polskę w jury prestiżowego konkursu Gerety Awards 2022.

Comments

comments

175
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...