„Czysta przestrzeń – wspólna sprawa” – akcja firmy Kärcher

Redakcja PR - 10.10.2018
32

Firma Kärcher wysprzątała popularne deptaki w 3 polskich miastach

Firma w 3 tygodnie odwiedziła 3 polskie miasta – Kołobrzeg, Warszawę i Kraków. Cel? Wysprzątać tam uczęszczane deptaki, sprawdzić jak zanieczyszczenia wpływają na układ oddechowy mieszkańców i pokazać, jak każdy mieszkaniec może dbać o wspólną przestrzeń, przy okazji troszcząc się o środowisko.

Specjalna ekipa z 7 maszynami komunalnymi firmy Kärcher  odwiedziła 3 polskie miasta, w każdym z nich przy współpracy z samorządami i zarządami zieleni organizując wielką akcję zamiatania, odkurzania i szorowania popularnych deptaków po wakacjach.

W Kołobrzegu Kärcher doczyścił po lecie 200-metrowy deptak prowadzący na popularne molo. W Warszawie przez 11 godzin czyścił mający blisko 1 km odcinek Bulwaru Flotylli Wiślanej. Z kolei w Krakowie wysprzątano blisko 1,2 km alejek na bulwarach Wisły tuż pod Wawelem.

– Tą akcją chcieliśmy wesprzeć miasta w walce nie tylko z codziennymi zabrudzeniami, ale także z tymi trudnymi do usunięcia , jakie pojawiły się w tych popularnych lokalizacjach po lecie. Przy okazji chcieliśmy także pokazać, jak można dbając o czystość przestrzeni miejskich, zadbać także o czystość powietrza i zdrowie – mówi Magdalena Kwoka z działu marketingu firmy Kärcher.

Comments

comments

32
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...