Czym jest tzw. DrinkIQ i czy można się go nauczyć?

Informacja Prasowa - 20.09.2021
53

Czym jest tzw. DrinkIQ i czy można się go nauczyć?

Czym jest tzw. DrinkIQ i czy można się go nauczyć?

W ostatnich dniach wystartowała kampania, która ma zwiększyć wiedzę Polaków na temat alkoholu. Jest prowadzona przez Diageo, jednego z czołowych producentów alkoholi na świecie, który poza swoją podstawową działalnością od lat aktywnie angażuje się na rzecz edukacji w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji i prewencji uzależnień alkoholowych. Po ponad dekadzie od pierwszej edycji kampanii społecznej „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie”, tym razem akcja prowadzona jest pod hasłem DrinkIQ, prowokując do dyskusji pytaniem: „Procenty to nie wszystko. Co się liczy w czasie picia alkoholu?”.

Wsparcie komunikacyjne programu świadomości społecznej DRINKiQ, marka powierzyła agencji albo albo, która odpowiada za stworzenie spójnej kampanii, opartej na intensywnych działaniach edukacyjnych.

Autorski program DRINKiQ z dedykowaną globalną platformą drinkiq.com ma na celu zwiększanie świadomości społecznej o alkoholu, w tym np. jak być odpowiedzialnym gospodarzem, jak wytłumaczyć dzieciom dlaczego nie wolno im sięgać po alkohol, jak alkohol oddziałuje na organizm, ale i w jakich sytuacjach spożywanie alkoholu jest niewskazane. Na stronie znaleźć można artykuły, quizy i poradniki.

„DrinkIQ. Procenty to nie wszystko. Co się liczy w czasie picia alkoholu?” to najnowsza odsłona kampanii DRINKiQ, zapoczątkowanej w 2010 roku pod hasłem, będącym równocześnie mottem przewodnim Diageo –  „Alkohol to odpowiedzialność. Pij odpowiedzialnie”.

Kampania ta jest również częścią długofalowej strategii Diageo, której celem do 2030 roku jest dotarcie do ponad miliarda użytkowników na świecie z przesłaniem na temat odpowiedzialnego picia napojów alkoholowych. Diageo od lat czynnie angażuje się w działania edukacyjne i uświadamiające, wierząc, że sukcesem każdej marki powinna stać odpowiedzialność społeczna firmy.

Za opracowanie spójnej strategii komunikacji na kanały social media marki (Facebook, Instagram) oraz wdrożenie działań zwiększających konwersję na stronę internetową odpowiada agencja albo albo. Nadrzędnym celem strategii jest budowa i wzrost świadomości społecznej na temat odpowiedzialnego picia alkoholu. Akcja edukacyjna realizowana jest m.in poprzez moduły warsztatowe, kursy oraz quizy. Kampanię budującą świadomość wspierać będą także działania z zakresu influencer marketingu.

Diageo to światowy lider w produkcji alkoholu, posiadający wyjątkową rodzinę marek. W portfolio znajdują się whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan’s i Windsor, wódki Smirnoff, Cîroc i Ketel One oraz Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness.

Diageo to firma globalna, a jej produkty są sprzedawane w ponad 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (DGE) i Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (DEO). Aby uzyskać więcej informacji na temat Diageo, naszych pracowników, naszych marek i podejmowanych działań, odwiedź nas pod adresem www.diageo.com. Aby uzyskać informacje o inicjatywach i sposobach dzielenia się dobrymi praktykami w zakresie edukacji nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, odwiedź stronę www.DRINKiQ.com

Celebrujemy życie, każdego dnia, wszędzie.

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...