Nowa platforma dla fanów footballu
Dziś oficjalnie zadebiutowała nowa plaforma rozrywkowa skupiona wokół piłki nożnej. OTRO wystartowało jednocześnie w ponad 200 krajcach i ośmiu wersjach językowych po miesiącach trzymania projektu w ścisłej tajemnicy.
Wraz z drużyną 17 obecnych i byłych gwiazd, w tym m. in. Lionelem Messim, Neymarem Juniorem, Davidem Beckhamem, czy Zinedinem Zidanem, OTRO chce stworzyć największą globalną platformę dla fanów footballu.
Na coraz bardziej zatłoczonym rynku rozrywki związanej z piłką nożną, gdzie istnieją już takie platformy jak Copa90 czy Dugout, OTRO chce się wyróżnić skupiając się na życiu zawodników, a nie ich dokonaniach na boisku. Start-up chce zapewnić widzom wgląd w osobiste doświadczenia i lifestyle zakontraktowanych gwiazd, a sportowcom umożliwić dzielenie się swoimi historiami zarówno poprzez krótsze, jak i dłuższe materiały.
Spora część kontentu platformy ma być dostępna za darmo, a po zakupie kosztującego $3.99 miesięcznie abonamentu użytkownik zyskuje nielimitowany dostęp do platformy społecznościowej, gdzie może dzielić się swoimi materiałami, głosować w ankietach i brać udział w konkursach z zawodnikami.
Więcej na temat platformy oraz wywiad z CEO OTRO, Jeremym Dalem można przeczytać na portalu SportsPro: The other club: How OTRO plans to give Messi, Neymar and Beckham their own storytelling platform
Comments
