Czy celebryci w reklamach telekomów naprawdę sprzedają?

Redakcja PR - 07.09.2016
184

Celebryci w reklamach telekomów

Reklamy usług sieci telekomunikacyjnych w Polsce w dużej mierze opierają się na współpracy ze znanymi i lubianymi. Kierunek, w którym poszły telekomy w naszym kraju wyznaczyła sieć Play, która w 2013 roku rozpoczęła bardzo intensywną kampanię na szeroką skalę z celebrytami w roli głównej. Kampania ta trwa do dziś.

W ciągu ostatnich trzech lat w reklamach fioletowej sieci widzieliśmy m.in. Małgorzatę Sochę, Annę Muchę, Kubę Wojewódzkiego, Agnieszkę Dygant, Ewę Drzyzgę, Margaret, Dawida Podsiadło, Kamila Bednarka, Piotra Adamczyka, Agnieszkę Chylińską, Marcina Prokopa, Czesława Mozila, trenera Adama Nawałkę, Krzysztofa Hołowczyca oraz Pascala Brodnickiego… i to wciąż nie wszyscy! Z założenia każda z osób występujących w reklamie miała odzwierciedlać promowaną formułę. Faktem jest, że Play jako najmłodsza sieć w kraju bardzo szybko awansowała z czwartego miejsca pod względem liczby abonentów i obecnie jest drugą największą siecią w Polsce.

źródło: Facebook/ Play

źródło: Facebook/ Play

Podobną taktykę przyjęła sieć T-Mobile, która od kilku lat również współpracuje z celebrytami. Co więcej – również w tym segmencie zdarzały się transfery. Mowa tutaj o wykorzystaniu wizerunku Marcina Prokopa oraz Czesława Mozila w reklamach sieci T-Mobile w 2014 roku – rok wcześniej obu panów mogliśmy oglądać w reklamach sieci Play. Od dłuższego czasu sieć współpracuje z Tomaszem Kotem – utrzymane w muzycznej, zabawnej konwencji reklamy naprawdę przyciągają uwagę. W tym roku T-Mobile postanowiło zainwestować w reklamy jeszcze więcej i do grona celebryckich ambasadorów marki dołączyli Patricia Kazadi, Kinga Preiss, Agnieszka Szulim, Piotr Kędzierski oraz Robert Lewandowski – to również niemałe nazwiska.

źródło: Facebook/ T-Mobile

źródło: Facebook/ T-Mobile

 

Pełna wersja tekstu znajduje na blogu agencji Hill+Knowlton Strategies. 

Autorka: Amanda Amama, Junior Account Executive, Hill+Knowlton Strategies 

Comments

comments

184
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...