Czy 21-latek może być kierownikiem sklepu JYSK?! Nowy odcinek #JYSKvlog

Informacja Prasowa - 17.06.2019
197

Czy 21-latek może być kierownikiem sklepu JYSK?! Nowy odcinek #JYSKvlog

Jak sobie radzi 21-latek na stanowisku kierownika sklepu sieci JYSK? Okazuje się, że świetnie. Można to zobaczyć w najnowszym odcinku #JYSKvlog, który jest już dostępny na kanale firmowym JYSK Polska na YouTube.

Paweł Słoński został kierownikiem sklepu JYSK w wieku 21 lat. Wcześniej pracował na stanowisku sprzedawcy, następnie – zastępcy kierownika sklepu. W filmie opowiada, jak to się stało, że tak szybko awansował i pokazuje, czym zajmuje się jako kierownik sklepu – a to wszystko w dynamicznej, wciągającej dla widza formie. – W tworzeniu vloga najważniejsza jest dla nas autentyczność –– podkreśla Aleksandra Chalimoniuk. – To, co pokazujemy – to prawdziwe życie firmy. Nic tu nie jest udawane czy pozowane – i jestem przekonana, że taki też jest odbiór naszego vloga przez widzów. Każda historia – jak historia Pawła – jest unikalna i prawdziwa. U nas liczą się pasja, zaangażowanie i umiejętności – dzięki nim można awansować i spełniać się w pracy na co dzień. Paweł jest tego najlepszym przykładem.

Vlog JYSK jest wyjątkowym projektem, w którym sami pracownicy JYSK Polska w kolejnych odcinkach opowiadają i pokazują, jak wygląda na co dzień praca w tej firmie. Bohaterem jednego z odcinków był już Dyrektor Generalny JYSK Polska Piotr Padalak, od którego widzowie mogli dowiedzieć się, jak prawidłowo wymawiać nazwę sieci, gdzie była pierwsza siedziba w Polsce i jak przez lata zmieniały się sklepy.

Na vlogu można też poznać efekty akcjiStore Takeover, w której pracownicy najlepszego sklepu w Polsce, wyjeżdżają w nagrodę na zagraniczną wycieczkę, a ich obowiązki na miejscu jednego dnia przejmują managerowie firmy.

W ciekawy i angażujący sposób chcemy pokazywać, iż JYSK to nowoczesny i fajny pracodawca, zwłaszcza dla młodych ludzi – mówi Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w JYSK Polska. – Chcemy ich zachęcić do zainteresowania naszą firmą – jako pierwszą pracą lub początkiem kariery. Młodzi ludzie, wybierając pracodawcę, przywiązują ogromną wagę właśnie do możliwości rozwoju kariery. Jak pokazuje Paweł – bohater naszego najnowszego odcinka – w JYSK Polska można to osiągnąć.

Kolejne odcinki #JYSKvlog pojawią się już po przerwie wakacyjnej.

Comments

comments

197
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...