Czułe Historie TOUS z polskim akcentem

Redakcja PR - 20.11.2018
201

Kolejny odcinek reklamowej serii z Gwyneth Paltrow

Firma TOUS rozpoczęła nową odsłonę kampanii Czułe Historie. Gwiazdą reklamy po raz kolejny jest Gwyneth Paltrow. Wyjątkowym elementem tej akcji jest udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu. Za obsługę mediową kampanii odpowiada agencja mediowa UM (grupa IPG Mediabrands).

Producent biżuterii TOUS rozpoczął akcję reklamową najnowszej kolekcji jesień/zima 2018. Jej głównym elementem jest kolejny film reklamowy z serii „Czułe Historie”, w którym zagrała aktorka Gwyneth Paltrow. Wyjątkowym akcentem w najnowszej edycji „Czułych Historii nr 9” jest udział znanego, polskiego aktora Piotra Fronczewskiego, który udzielił swojego głosu jednemu z bohaterów spotu.

 

 

Działania reklamowe najnowszej kolekcji biżuterii TOUS obejmują digital, kino oraz prasę. Za pełną obsługę mediową kampanii odpowiada agencja mediowa UM. Kreację spotu przygotowała agencja SCPF. Czas trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane.

Comments

comments

201
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...