,,Czułe Historie Nº3”

Jerzy Ciszewski - 12.12.2015
176

,,Czułe Historie Nº3” to kolejna odsłona kampanii TOUS. Numer 3 jest zdecydowanie najbardziej uczuciowy w porównaniu z poprzednimi seriami.

,,Czułe Historie Nº3” to kolejna odsłona kampanii TOUS. Numer 3 jest zdecydowanie najbardziej uczuciowy w porównaniu z poprzednimi seriami. Bohaterka opowiada żywiołowo swojemu partnerowi o podróży do Paryża ze swoim ojcem. Mężczyźni u jej boku się zmieniali, ale opowieść i wspomnienia były wciąż te same. W końcu kobieta ujawnia, dlaczego ojciec zabrał ją w to miejsce. ,,Chciałam, abyś zobaczyła Paryż po raz pierwszy z mężczyzną, który zawsze będzie Cię kochał. Bez względu na wszystko”. Wzruszenie bohaterki sugeruje, że taty już z nią nie ma.

Kampania pokazuje bardzo dobre wykorzystanie emocji jako nośnika. Biżuteria zazwyczaj kojarzy się z ważnymi momentami. Ślub, zaręczyny, święta to okazje do obdardowania bliskich tego typu drobiazgami, dlatego właśnie przedstawienie produktu w sposób niebanalny jest bardzo trudne. Operowanie metaforą, niezbyt nachalnym obrazem i złożenie tego w jedną w całość to prawdziwe wyzwanie.

Są firmy, które stawiają na klasykę nie tylko w swoich produktach, ale i przedstawieniu go w reklamie. Tissot jest przykładem takich spotów. Ukazanie mechanizmu danego produktu w sposób najbardziej dosłowny także jest pewną strategią, dobrą dla marek, które funkcjonują na rynku od lat, cieszą się niezmienną opinią klientów, są kojarzone z pewną estetyką. TOUS jednak stawia raczej na obraz podobny do tego z reklamy Tiffany & Co.

Kampania prowadzona jest równocześnie na wielu kanałach. Zarówno w telewizji, digitalu, także na portalach. Za kreację odpowiada agencja SCPF (jak co roku), Victor Carey zaś zadbał o piękne ujęcia.

Nowa kampania TOUS oddziałuje z pewnością na wiele zmysłów. Jest przyjemna dla oka ze względu na piękne zdjęcia. Delikatna muzyka także doskonale pasuje do klimatu reklamy. Ma w sobie pewną dozę subtelnego, eleganckiego humoru, przez co poprawia humor odbiorcy. Jednocześnie nawiązuje do tak podstawowych uczuć jakim jest miłość rodzicielska. Spójna z wizerunkiem firmy i produktem, jaki reklamuje. Oby więcej takich pięknych spotów!

 

 

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...