Cztery statuetki, trzy agencje – Polacy wracają z Cannes Lions 2017

Redakcja PR - 26.06.2017
6

Cztery statuetki, trzy agencje - Polacy wracają z Cannes Lions 2017

Tegoroczna edycja festiwalu reklamowego Cannes Lions dobiegła końca. Polacy dostali kilkanaście nominacji i zdobyli łącznie cztery statuetki.

 

Agencja FCB Warsaw z projektem „Smart Bell” dla Axa Polska wróciła ze Srebrnym Lwem w kategorii Health-Health&Wellness oraz Brązowym Lwem w kategorii Radio.

Agencja 2012 zdobyła Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanię dla Akademii Auto Świat pt.  „Godzina jazdy na wózku”.

 

Agencja Bardzo została nagrodzona również Brązowym Lwem za „English for beginners” dla Allegro. W  kategorii Lions Entertainment o statuetki walczyło 190 spotów z całego świata.

 

Agencji DDB&Tribal Warszawa niestety nie udało się zdobyć żadnej nagrody. Nominacje otrzymały kampanie „Fly” dla Huawei Mobile Poland oraz „#Iwelcome-Live” dla Amnesty International.

Walk i Grey Poland również wracają bez statuetki Lwa. Nominowane projekty „Invisible book” dla Fundacji Kapucyńskiej i „The biggest christmas choir” dla Caritas Polska nie wzbudziły wystarczającego zachwytu.

Podsumowując, 3 agencje wróciły z 4 statuetkami. Tym samym nie udało się poprawić zeszłorocznego wyniku. Polacy wrócili wtedy także z 4 Lwami – 1 Srebrnym i 3 Brązowymi.

 

Zwycięzcą Cannes Lions 2017 została agencja McCann z Nowego Jorku. Kampania „Fearless Girl” dla State Street Global Advisors  zmiażdżyła konkurencję i zdobyła aż cztery Grand Prix, dziesięć Złotych Lwów, trzy Srebrne oraz jednego Brązowego Lwa. „Fearless Girl” otrzymała także najważniejsze wyróżnienie –  Tytanowego Lwa, który jest przyznawany za najbardziej przełomową reklamę.

 

 

Comments

comments

6
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...