string(99) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png');"
string(73) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png"
Cztery statuetki, trzy agencje - Polacy wracają z Cannes Lions 2017
Tegoroczna edycja festiwalu reklamowego Cannes Lions dobiegła końca. Polacy dostali kilkanaście nominacji i zdobyli łącznie cztery statuetki.
Agencja FCB Warsaw z projektem „Smart Bell” dla Axa Polska wróciła ze Srebrnym Lwem w kategorii Health-Health&Wellness oraz Brązowym Lwem w kategorii Radio.
Agencja 2012 zdobyła Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanię dla Akademii Auto Świat pt. „Godzina jazdy na wózku”.
Agencja Bardzo została nagrodzona również Brązowym Lwem za „English for beginners” dla Allegro. W kategorii Lions Entertainment o statuetki walczyło 190 spotów z całego świata.
Agencji DDB&Tribal Warszawa niestety nie udało się zdobyć żadnej nagrody. Nominacje otrzymały kampanie „Fly” dla Huawei Mobile Poland oraz „#Iwelcome-Live” dla Amnesty International.
Walk i Grey Poland również wracają bez statuetki Lwa. Nominowane projekty „Invisible book” dla Fundacji Kapucyńskiej i „The biggest christmas choir” dla Caritas Polska nie wzbudziły wystarczającego zachwytu.
Podsumowując, 3 agencje wróciły z 4 statuetkami. Tym samym nie udało się poprawić zeszłorocznego wyniku. Polacy wrócili wtedy także z 4 Lwami – 1 Srebrnym i 3 Brązowymi.
Zwycięzcą Cannes Lions 2017 została agencja McCann z Nowego Jorku. Kampania „Fearless Girl” dla State Street Global Advisors zmiażdżyła konkurencję i zdobyła aż cztery Grand Prix, dziesięć Złotych Lwów, trzy Srebrne oraz jednego Brązowego Lwa. „Fearless Girl” otrzymała także najważniejsze wyróżnienie – Tytanowego Lwa, który jest przyznawany za najbardziej przełomową reklamę.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...