Czerwcowe „Wysokie Obcasy Extra” z maseczkami do twarzy lub książeczką dla dzieci

Informacja Prasowa - 22.05.2019
10

Czerwcowe „Wysokie Obcasy Extra" z maseczkami do twarzy lub książeczką dla dzieci

Psychologia Okrągłego Stołu, życiowe role Nicole Kidman, spowiedź Muńka Staszczyka oraz historia Grety Thunberg – te oraz inne tematy znaleźć będzie można w najnowszym wydaniu miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, który już jutro – w czwartek, 23 maja br. ukaże się na rynku. Wraz z numerem czytelnicy otrzymają w prezencie multiaktywne maseczki do twarzy lub książeczkę dla dzieci.

Bohaterką okładki czerwcowego wydania „Wysokich Obcasów Extra” jest Nicole Kidman – aktorka z 30-letnim stażem, producentka i feministka, którą już od 10 czerwca br. będzie można ponownie oglądać w roli Celeste Wright w drugim sezonie popularnego serialu HBO „Wielkie kłamstewka”. Dziennikarka Maja Staniszewska przybliża czytelnikom sylwetkę aktorki – pisze m.in. o jej dorastaniu, drodze na szczyt, przełomowych momentach w karierze, małżeństwie z Tomem Cruise’em i macierzyństwie.

Tematem numeru jest psychologia Okrągłego Stołu. W 30. rocznicę Okrągłego Stołu redakcja magazynu pyta, co z tą wolnością, prof. Mirosław Kofta w rozmowie z Agnieszką Jucewicz zastanawia się nad psychologicznym aspektem tamtych wydarzeń i porozumieniem dzisiaj, a Małgorzata Niezabitowska – rzeczniczka pierwszego niekomunistycznego rządu opowiada o dogadywaniu się i swoich własnych kompromisach.

W wydaniu czytelnicy znajdą również sylwetkę 16-letniej aktywistki klimatycznej Grety Thunberg, która w ubiegłym roku zorganizowała strajk dla klimatu pod siedzibą szwedzkiego parlamentu; wywiad Wojciecha Staszewskiego z Muńkiem Staszczykiem o rock’n’rollu, kobietach i rozdętym ego, a także reportaż o podwójnym życiu 60-latki.

Czerwcowy numer „Wysokich Obcasów Extra” dostępny będzie w sprzedaży od jutra – czwartku, 23 maja br. w cenie 7,99 zł. Wraz z nim czytelnicy otrzymają w prezencie multiaktywne maseczki do twarzy Estetica Group lub książeczki dla dzieci.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w Internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook, Instagram), w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Polityka”, „Newsweek”). Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Comments

comments

10
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...