Czas reakcji na zapytania na Facebooku nie jest najważniejszy

Informacja Prasowa - 23.09.2016
254

Jaki czas reakcji na zapytanie na Facebooku jest najlepszy?

Aż 86% osób całkowicie satysfakcjonuje kilkugodzinny czas reakcji na swoją skargę na Facebooku[1] – wynika z badania Grupy On Board Think Kong przeprowadzonego we współpracy z SW Research.

Ponad połowa badanych deklaruje, że na wartościową odpowiedź ze strony marki może poczekać dobę, a aż 1/5 badanych dopuszcza otrzymanie wiadomości nawet w ciągu kilku dni.

Liczby jasno wskazują, że najważniejsze jest to, żeby wiadomość czy komentarz naprawdę odpowiadały na problem użytkownika. Skupianie się tylko na wskaźnikach responsywności nie jest wskazane.– komentuje Norbert Kilen, Dyrektor Strategii w Think Kong.

[1] Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong we wrześniu 2016 r., metodą wywiadów on-line (CAWI) na reprezentatywnej grupie 1209 osób korzystających z Facebooka.

 

Comments

comments

254
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...