#CzarnyProtest. Do strajku dołączają agencje marketingowe, dziennikarze i influencerzy
Redakcja PR - 03.10.2016W całej Polsce trwa #CzarnyProtest
3 października, przez cały dzień, trwa ogólnopolski strajk kobiet #CzarnyProtest. Kobiety wyrażają sprzeciw wobec projektu ustawy całkowicie zakazującej aborcji. Do protestu przyłączają się komercyjne marki, agencje marketingowe oraz PR-owe, influencerzy czy przedstawiciele mediów.
Swoje zaangażowanie w protest wyraziło wiele firm komercyjnych i osób publicznych. Jedną z nich jest dziennikarka Dorota Wellman, która bierze obecnie udział w kampanii reklamowej marki Lidl. Przedstawicielka sieci w rozmowie z portalem WirtualneMedia przyznała, że Dorota Wellman swoim zaangażowaniem w protest nie naraża Lidla na straty i nie starci kontraktu reklamowego.
Na Facebooku utworzono wydarzenie, gdzie chęć udziału w proteście zadeklarowało ponad 111 tysięcy osób, stronę udostępniono ponad 361 tysięcy razy.
Do ogólnopolskiego protestu dołączają m.in. agencje marketingowe i PRowe. Jedną z pierwszych firm, które publicznie zaangażowały się w #CzarnyProtest, jest agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.
W #CzarnyProtest zaangażowali się pracownicy agencji Fenomem.
Dom mediowy OMD Poland
#CzarnyProtest popierają również pracownicy Grandes Kochonos Digital
Do protestu przyłączył się popularny vloger Krzysztof Gonciarz.
Na swoim profilu w mediach społecznościowych, w protest zaangażował się showman i dziennikarz Kuba Wojewódzki.
W protest angażuje się liczne grono obcokrajowców. Wyrazy wsparcie płyną do Polek z całego świata, nawet z jego najodleglejszych zakątków.
Puszcza Białowieska dołącza do protestu.