Cyber wspiera akcję ekologiczną „Bee smart – ratujmy pszczoły”

Informacja Prasowa - 02.07.2019
218

Cyber wspiera akcję ekologiczną "Bee smart - ratujmy pszczoły"

Marka CYBEX, światowy lider produktów zapewniających bezpieczeństwo dzieciom, od początku swojego działania wspiera akcje mające na celu ochronę środowiska i kształtowanie postaw proekologicznych. Tego lata CYBEX w Polsce, wspólnie z Fabryką Cukierków „Pszczółka”, wspiera akcję „BEE SMART – ratujmy pszczoły” stawiając przed wybranymi sklepami partnerskimi ule.  

Misją akcji „BEE SMART – ratujmy pszczoły” jest kształtowanie postaw proekologicznych oraz inspirowanie lokalnych społeczności do podejmowania działań na rzecz poprawy warunków życia pszczół dziko żyjących. Pszczoły pełnią bardzo istotną rolę w naszym ekosystemie, a ze względu na coraz większą urbanizację, chemizację rolnictwa i niekorzystne zmiany środowiska, nie mają odpowiednich miejsc do budowania bezpiecznych siedlisk.

Marka CYBEX, wychodząc naprzeciw ważnym potrzebom ekologicznym, w ramach akcji „BEE SMART – ratujemy pszczoły” we współpracy ze sklepami partnerskimi, ustawiła w trzech miejscach w Polsce specjalne ule – hotele  dla pszczół. Ule, zaprojektowane przez pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zapewnią pszczołom bezpieczne siedlisko w nieprzyjaznym miejskim otoczeniu.

Hotele dla pszczół pojawiły się w czerwcu przed sklepami w Rawiczu – „U Kubusia” (Łaszczyńska 21, Rawicz), w Żorach – „Xland” (Malinowa 1, Żory)  oraz w Wylatowie  – „Smykoland” (ŻABNO 53, 88-342 Wylatowo). Zapewnią bezpieczne siedlisko dla pszczół do końca wakacji. Dzięki wyborowi mniejszych miast, akcja pojawiła się na terenach, gdzie tego typu inicjatywy nie są tak szeroko propagowane jak
w większych, miejskich aglomeracjach. Pszczoły są niegroźne dla otoczeniai klientów sklepów.

„Marka CYBEX dostarcza od lat bezpieczne, funkcjonalne i innowacyjne produkty dla dzieci” – mówi Paweł Palmowski, Country Manager Cybex Polska. „Troszcząc się o naszych klientów, nie możemy pozostać obojętni na negatywne zmiany, jakie zachodzą w środowisku naturalnym, w którym dorastają najmłodsi. Angażując się w akcję „BEE SMART – ratujemy pszczoły” i zapraszając do niej sklepy partnerskie, wierzymy w to, że przyczynimy się do pozytywnych zmian nie tylko w ekosystemie, ale także zwrócimy uwagę klientów i lokalnych społeczności na problem pszczół dziko żyjących”– dodaje.
Więcej informacji o akcji „BEE SMART – ratujemy pszczoły” oraz o tym, w jaki sposób można zapewnić odpowiednie warunki bytowe pszczołom na stronie  http://pszczolka.pl/beesmart/.

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...