Cyber Kids on Real ponownie dla kanału Comedy Central

Informacja Prasowa - 26.09.2016
113

Agencja Cyber Kids on Real zrealizowała kampanię promocyjną serialu "Blok Ekipa"

Agencja Cyber Kids on Real zrealizowała kampanię promocyjną nowego sezonu kultowego serialu “Blok Ekipa”, emitowanego w stacji Comedy Central. Kampania, której celem jest pozyskanie nowej widowni ruszy 25 września, wraz z premierą serialu. Jest emitowana na platformach internetowych i telewizyjnych VIACOM, w prasie (Playboy, CKM i Fakt) oraz na platformach: Interia.pl i Media Impact Polska i w social mediach.

„Blok Ekipa” to animowany serial Bartosza Walaszka (autora m.in. serialu „Kapitan Bomba”), który ironicznie odnosi się do polskiej rzeczywistości. Serial na YouTube przyciąga niemal 800 000 subskrybentów, a najpopularniejsze odcinki notują ponad 2 miliony odsłon.

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła koncepcję kreatywną kampanii, zrealizowała wszystkie jej formaty oraz przygotowała landing page: http://blokekipa.comedycentral.pl z rozrywkowym kontentem, konkursem i grą.

Wymyślając kampanię dla tak wyrazistego serialu, kreacja musi znajdować się w jego estetyce. Dzialiśmy w jego przestrzeni,  nie tworząc alternatywnego, zbędnego kontentu. W świat „Blok Ekipy” zaimplementowaliśmy spójną z serialem ideę, stąd hasło przewodnie kampanii „Kto nie chciał nosić teczki, musi dźwigać broweczki.” – powiedział Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real.

Cyber Kids on Real współpracuje z Comedy Central od 2015 roku.

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...