Cyber Kids on Real dla „Comedy Club” w Comedy Central

Informacja Prasowa - 21.03.2017
113

Agencja Cyber Kids on Real zrealizowała kampanię promującą nowy program „Comedy Club”

Agencja Cyber Kids on Real zrealizowała koncepcję kreatywną i kampanię promującą nowy program kanału Comedy Central – „Comedy Club”.

Premiera Comedy Club, na antenie Comedy Central zaplanowana jest na wtorek 21 marca br. W programie wystąpią najlepsi polscy stand-up’erzy. W „Comedy Club” wystąpią zarówno znani przedstawiciele sceny komediowej w Polsce jaki i ci, którzy w stand-up’ie stawiają pierwsze kroki. Program poprowadzi Michał Kempa.

Kampania pod hasłem „Michał Kempa powie Ci jak żyć. Stand-up cię ocali” promująca pierwszy sezon programu „Comedy Club” rozpocznie się 17 marca 2017.

W ramach kampanii planowane są działania PR,  plan mediowy obejmuje: kampanię zasięgową w Internecie: emisję formatów displayowych, kampanię na platformach VOD, w social mediach oraz kampanię outdoorową .

Na potrzeby kampanii zostały zrealizowane digitalowe i outdoorowe kreacje oraz 3 spoty, których bohaterem jest Michał Kempa. Spoty będą emitowane na kanałach telewizyjnych Viacom International Media Networks Polska i w Internecie.


Koncepcję kreatywną kampanii zbudowaliśmy na idei „życiowych porad” Michała Kempy, który  prowadzi program Comedy Club. Każda z porad jest już sama w sobie zabawnym zmaganiem się bohatera filmu z rzeczywistością. Filmy kończą się zabawną puentą w stylu Michała Kempy i konkluzją, że tylko stand-up może nas ocalić. Bo najlepszym lekarstwem na troski codzienności jest śmiech.  –
powiedziała Kasia Lorenz, CEO Cyber Kids on Real.

Kreacje użyte w kampanii przygotowała agencja Cyber Kids on Real. Spoty powstały w kooperacji  Cyber Kids on Real i VIACOM. Za produkcję sesji zdjęciowej była odpowiedzialna Aleksandra Orzechowska. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Mediavest Group.

comedy_club_michal_kempa_porada_nr_126

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...