Cut The Mustard wygrała obsługę marki Lech w digital

Informacja Prasowa - 19.12.2017
139

Cut The Mustard wygrała obsługę marki Lech w digital

Agencja Cut The Mustard w ramach wygranego przetargu, poprowadzi komunikację w digitalu dla marki Lech, należącej do Kompani Piwowarskiej.

W ramach współpracy agencja Cut The Mustard przygotowała nowy sposób podejścia do komunikacji takich marek piwa, jak Lech Premium, Lech Lite, Lech Ice oraz dla aktywacji dodatkowych w ramach prowadzonych działań marketingowych marki. Z tych ostatnich warto wymienić Lechstarter – ogólnopolski program CSR, w ramach którego marka Lech rozdaje granty na pozytywne zmiany w miastach – i komunikowanie obecności marki na wiodących festiwalach muzycznych, takich jak np. Woodstock.

Cut The Mustard odpowiada również za pełną komunikację i moderację marki w kanałach Social Media – Facebook, Instagram.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Aegon, H&M, Polpharma, Dawtona, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.

Comments

comments

139
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...