Cudze chwalicie, swego nie znacie

Informacja Prasowa - 13.03.2019
224

Cudze chwalicie, swego nie znacie

Cudze chwalicie, swego nie znacie

Nowa edycja kampanii reklamowej Oranżady Hellena 

11 marca br. Oranżada Hellena startuje z nową edycją telewizyjnej kampanii reklamowej „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Twarzą marki Oranżada Hellena jest niezmiennie Kuba Wojewódzki.  Gwiazdy, które także wezmą udział w kampanii to Michał Szpak, Czesław Mozil i Bartosz Kurek. Działania wizerunkowo-sprzedażowe w TV dopełnia zakrojony na szeroką skalę pakiet aktywności marki w Internecie i punktach sprzedaży.

W ramach kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie” zaplanowano emisję 10-sekundowych spotów reklamowych. Od 11 marca o 15 czerwca br. będą one emitowane w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i stacjach tematycznych). Równolegle prowadzone będą aktywności w kanałach social media: Facebook, YouTube i Instagram. Przewidziano również wsparcie reklamowe w prasie branżowej.

Stawiając na szeroką rozpoznawalność marka Oranżada Hellena konsekwentnie realizuje działania wokół claimu „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Oranżadę o kultowym landrynkowym smaku polecają zatem znane i lubiane postaci. Głos Kuby Wojewódzkiego, który od 2016 r. jest twarzą marki, jak również głosy Czesława Mozila i Michała Szpaka usłyszymy w reklamie ponownie. Gwiazdą, która dołączyła do projektu w bieżącej edycji jest Bartosz Kurek, Mistrz Świata 2018 w siatkówce. Ciekawa konwencja spotów z silnym brandingiem kolorystycznym zawiera również odręczną rekomendację Oranżady Hellena oraz autograf gwiazdy.

Marka przewidziała spójne z reklamą wsparcie w punktach sprzedaży. Silna ekspozycja produktów
w sklepach została dodatkowo wzmocniona materiałami POS: plakatami, folderami i wobblerami.

Producentem spotów jest Studio Filmowe M5. Koncept i kreację przygotowała agencja GonnaBe. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Comments

comments

224
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...