Cube Garden rozpoczyna współpracę z Triple PR

Informacja Prasowa - 22.07.2020
35

Cube Garden rozpoczyna współpracę z Triple PR

Cube Garden rozpoczyna współpracę z Triple PR

Cube Garden, młoda polska marka, oferująca designerskie zabudowy tarasowe, pergole, werandy, komfortowe strefy relaksu, zabawy i wypoczynku, wybrała agencję Triple PR. W ramach współpracy, agencja zajmie się budowaniem wizerunku, działaniami Media Relations oraz komunikacją w mediach społecznościowych.

Cube Garden rozpoczęła współpracę z Triple PR w lipcu 2020 roku. Agencja odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę PR, wspierając debiut marki komunikacyjnie i strategicznie.  Triple PR odpowiada za współpracę z mediami oraz tworzenie jakościowego contentu i obsługę kanałów marki w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie). Wspiera także klienta doradczo, między innymi w kwestiach współpracy z influencerami.

Po stronie Triple PR za współpracę z Klientem odpowiedzialne są Magdalena Dymek, PR Manager oraz Paula Minkus, Senior PR Consultant.

Cube Garden to debiutująca na rynku polska marka, oferująca modułowe zabudowy tarasowe, pergole, werandy, komfortowe strefy relaksu, zabawy i wypoczynku. Powstała we Wrocławiu w ramach Grupy Terytorium, która już od 17 lat wspiera sprzedaż najlepszych marek, z powodzeniem realizując projekty pełne pasji, zaangażowania i kreatywności. Projekty Cube Garden powstają w oparciu o autorską, opatentowaną konstrukcję łącząc piękno i estetykę z wytrzymałością oraz bezpieczeństwem. To zespół zdolnych projektantów, tworzących ponadczasowe, minimalistyczne, lecz niezwykle efektowne aranżacje ogrodowe i tarasowe… dla ducha i wewnętrznego balansu.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 12 lat. Firma specjalizuje się w strategicznym consultingu i doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i komunikacyjne cele klientów. Agencja oprócz działań PR i social mediów, posiada również w swoim portfolio usługi content marketingowe i szkolenia pozwalające lepiej zrozumieć istotę współczesnych mediów. Triple PR zaufało już ponad 125 firm i marek jak Tchibo Polska, Leroy Merlin, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Polska Grupa Porcelanowa, Multiconsult Polska, Kompania Domowa, Grupa AdWise, ODO24, Galeria Łomianki.

Comments

comments

35
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...