CU poprowadzi komunikację warszawskich projektów targowych grupy MTP
Informacja Prasowa - 05.02.2020CU poprowadzi komunikację warszawskich projektów targowych grupy MTP
Agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z liderem branży spotkań Grupą MTP
Grupa MTP to lider wśród ośrodków targowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym eventy, które rocznie przyciągają ponad milion gości z całego świata.
W ramach współpracy z Grupą MTP, CU poprowadzi działania reklamowe, PR oraz działania w mediach społecznościowych dla projektów: Rybomania Tour, Euro Target Show oraz Auto Nostalgia.
– Współpraca z Grupą MTP to fascynujące zadanie dla agencji. Międzynarodowe Targi Poznańskie to marka o ugruntowanej renomie, jednak umacnianie jej pozycji na rynku warszawskim jest wyzwaniem. Wierzymy, że coraz bardziej atrakcyjne imprezy targowe będą przyciągać warszawiaków z całymi rodzinami. To niełatwe zadanie w mieście, gdzie ciągle dzieje się coś ciekawego. Dlatego będziemy nieustająco sięgać po innowacyjne rozwiązania w komunikacji, a to lubimy w pracy najbardziej – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director Communication Unlimited.
Rybomania Tour 2019/2020 to największy w Europie cykl targów wędkarskich, organizowany w trzech miastach: w Gliwicach (25-26 stycznia 2020 r.), Poznaniu (6-8 marca 2020 r.) oraz w Warszawie (5-6 grudnia 2020 r.). Zadaniem CU będzie przygotowanie dla tego projektu strategii reklamowej oraz realizacja działań media relations i komunikacja w social mediach.
Euro Target Show Warszawa (17-19 kwietnia 2020 r.) to kontynuacja znanych i silnie ugruntowanych w świadomości zwiedzających targów wyposażenia survivalowego KNIEJE, targów wyposażenia survivalowego i militarnego Survival Force Expo oraz targów profesjonalnego strzelectwa Shooting Pro. W ramach wydarzenia agencja odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z instytucjami państwowymi, strategię komunikacji social media oraz aktywności z zakresu CSR.
Trzecim projektem jest Auto Nostalgia, czyli targi motoryzacji zabytkowej, które są nie tylko wydarzeniem branżowym, ale również lekcją historii, wspomnieniem młodości, powrotem do czasów naszych rodziców i dziadków. W tym roku odbędzie się ich jubileuszowa, dziesiąta edycja. CU opracowuje dla tego wydarzenia strategię komunikacji jubileuszowej, prowadzi media relations, komunikację w social mediach oraz przygotowuje działania specjalne związane z komunikacją marki.