CSR w pięknym stylu

Informacja Prasowa - 07.06.2018
2

CSR w pięknym stylu

Pod zagadnieniem CSR (corporate social responsibility) kryje się znacznie więcej niż aktywność dobroczynna marki. To zakres działań, który pokazuje świadome, odpowiedzialne podejście brandu – właściwie kierowane, wpływa na całe otoczenie biznesowe – społeczeństwo zewnętrzne i wewnętrzne. CSR to kompleks kroków skierowanych w działalność dobroczynną, sponsoring, ale też do pracowników, klientów, czy inwestorów. Czynności w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu świadczą o nowoczesnych poglądach, które bezpośrednio wpływają na stworzenie przyjaznego środowiska do dalszego rozwoju firmy.

Wie o tym doskonale Golden Rose – marka znana na międzynarodowym rynku z dystrybucji kosmetyków kolorowych, której działania CSR pokazują nowe, zaangażowane spojrzenie na temat.

Golden Rose pokazuje, że działalność w obszarze CSR nie jest trendem czy modą, ale znaczącym czynnikiem wpływającym na reputację firmy. Wszelkie projekty podejmowane przez markę są odpowiedzią na racjonalne i emocjonalne potrzeby otoczenia społecznego. Firma od początku swojej działalności, dostarczając wspaniałe, kolorowe produkty do makijażu troszczy się, by w świecie beauty nie zostały pominięte kobiety o często trudnych historiach.

Ekspertki od kobiecego piękna – kobietom

Marka od początku hołduje wartościom takim jak: niezawodność, wysoka jakość, nieustanny rozwój i troska o środowisko naturalne. Golden Rose to aktywny brand, który obserwuje i bada potrzeby współczesnych kobiet, dając im nie tylko produkty o nowoczesnych formułach, ciekawych wykończeniach i modnych kolorach, ale również dbając o swoje klientki.

Marka od lat udziela się dobroczynnie i współpracuje z różnego rodzaju fundacjami wspierającymi kobiety tj. Centrum Praw Kobiet, Domem Samotnej Matki, Fundacją Kwiat Kobiecości, Fundacją Kocham Życie, czy Fundacją Służby Rodzinie „Nadzieja”. Wizażystki Golden Rose organizują warsztaty, szkoląc kobiety w sztuce makijażu, która często daje zalążek do dalszych, przełomowych zmian w ich życiu.

Wierzymy, że makijaż może mieć niemal terapeutyczną moc – podnieść samoocenę i  przywrócić wiarę w siebie. Dostarczamy kosmetyki dla kobiet i zawsze z myślą o kobietach. Chcemy, aby nasze działania wymierzone w rozwój społeczny mogły stać się iskrą, pozwalającą przywrócić odwagę do realizacji planów i biznesowych zamierzeń Pań, które zostały doświadczone przez los  – mówi Marta Łucka, Starszy Specjalista Ds. Marketingu i PR-u marki  Golden Rose.

Wizażystki marki, w zależności od potrzeb audytorium, krok po kroku tłumaczą, jak wykonać makijaż tuszujący mankamenty urody wywołane chorobą lub też wykonać look, który idealnie sprawdzi się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Takie praktyczne porady przekazane w przyjaznej atmosferze sprawiają, że Panie biorące udział w warsztatach nabierają pewności siebie, co pozytywnie wpływa na ich samopoczucie i samoocenę.

Sport i kultura a CSR

Biznes odpowiedzialny społecznie kieruje swoje działania również w obszary związane z edukacją, promowaniem zdrowego trybu życia i kulturą. Dlatego też Golden Rose wspiera inicjatywy sportowe tj. biegi charytatywne. Taka aktywność łączy propagowanie kultury fizycznej ze szczytnym celem. Przykładem jest bieg, który odbył się w kwietniu br. zorganizowany przez łódzki Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki.

Warto nadmienić, że marka angażuje się również w działalność wspólnie ze stowarzyszeniami, które edukują w zakresie profilaktyki prozdrowotnej, np. Pink Lips Projekt. Udział w takich inicjatywach pozwala marce poznać potrzeby i obawy współczesnych kobiet, a co za tym idzie wyciągnąć wnioski i móc zmieniać się dla swoich klientek na lepsze.

Mówiąc o nowym wymiarze CSR nie można pominąć działalności marki w dziedzinie kultury. Golden Rose dba o kobiety i pragnie, by również one mogły dbać o siebie. Wspiera działania, które promują aktywności dla Pań, takie jak „Kino na obcasach” – podczas którego mogą się zrelaksować i oddać chwili przyjemności.

Dobroczynność łączy

Wszelkie kroki CSR-owe są również istotne dla pracowników i wymiernie przekładają się na EVP (employee value proposition – wartości dodane pracodawcy). Zaangażowanie kadry w szczytne inicjatywy nie tylko pozytywnie wpływa na atmosferę w pracy i integrację, ale umożliwia też rozwój kompetencji miękkich i interpersonalnych. Podejmowane działania są cenne dla całej firmy i dają wielowymiarowe korzyści.

Golden Rose to doskonały przykład uwzględnienia w strategii firmy interesów społecznych, który wywiera pozytywny, wielowymiarowy wpływ na wiele aspektów biznesowych.  Marka jest otwarta na działania i współprace, bo wie, że angażowanie się przedsiębiorstwa w interesy społeczne pozwala na świeże spojrzenie na działalność firmy, rozwój i dostrzeganie nowych możliwości.

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...