Creative Brand Stories odpowiada za strefy Tiger Energy Drink na letnich wydarzeniach

Informacja Prasowa - 14.06.2024
121

Bossa Nova Events, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach 

 

Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 

Kreatywny koncept „Doładuj energię z Tigerem”, inspirowany hasłem „Power is back”, łączy nostalgię lat 90. z festiwalową energią, przyciągając uwagę i budując autentyczną więź z odbiorcami marki. Ubiegłoroczne doświadczenia potwierdziły skuteczność tego podejścia. Cieszymy się, że możemy ponownie współtworzyć ten projekt w lekko odświeżonej formie – podkreśla Monika Buchwald, CEO oraz Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories.

Wprowadzenie marki Tiger Energy Drink do świata festiwali muzycznych w 2023 roku stanowiło istotną zmianę w jej strategii komunikacyjnej, dotychczas skoncentrowanej głównie na przestrzeni cyfrowej.

Udział w wakacyjnych wydarzeniach w Polsce jest częścią strategicznego planu rozwoju marki Tiger Energy Drink, mającego na celu wzmocnienie jej wizerunku oraz pogłębienia więzi z konsumentami poprzez powiązanie produktu z pozytywnymi emocjami płynącymi z doświadczeń festiwalowych. Ta rewolucyjna zmiana pozwoliła przenieść naszą komunikację z cyfrowej przestrzeni do bezpośredniego kontaktu z odbiorcami – mówi Marcin Szewczyk, Event Specialist w Grupa Maspex. – Skuteczna współpraca z Creative Brand Stories w roku 2023 potwierdziła efektywność tej strategii, prowadząc do decyzji o kontynuacji partnerstwa – dodaje Marcin Szewczyk.

W 2024 roku marka Tiger Energy Drink pojawi się na trzech letnich wydarzeniach:

  • 15-16 czerwca podczas Tattoofest Convention w Krakowie,
  • 20-22 czerwca na festiwalu Tauron Nowa Muzyka w Katowicach,
  • 13-14 lipca na trzeciej edycji Clout Festival w Warszawie.

Creative Brand Stories odpowiada za przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacji, które wyróżnią markę na letnich wydarzeniach.

Comments

comments

121
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...