Coraz więcej przedsiębiorczych kobiet w Polsce – podsumowanie zgłoszeń w konkursie Bizneswoman Roku 2019

Informacja Prasowa - 22.01.2020
7

Coraz więcej przedsiębiorczych kobiet w Polsce - podsumowanie zgłoszeń w konkursie Bizneswoman Roku 2019

Aż 710 zgłoszeń w kategoriach otwartych, czyli o 126 więcej niż w ubiegłym roku i 25 zgłoszeń w kategoriach zamkniętych – XI edycja konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku będzie rekordowa! Już zeszłoroczna, jubileuszowa okazała się wielkim sukcesem. Przypomnijmy, wtedy odnotowaliśmy ponad 584 nominacje – 33 w kategoriach zamkniętych i 551 w kategoriach otwartych.

 

W dotychczasowej historii konkursu udało się nagłośnić sukcesy kobiet, które działając w różnych regionach kraju zbudowały ogólnopolskie i międzynarodowe marki. Dla wielu z nich start w nim był szansą nie tylko na rozwinięcie swojej działalności, ale też na zaistnienie na nowych rynkach i pozyskanie inwestorów.

Konkurs Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku to 10 kategorii, cenne nagrody, możliwość nawiązania wartościowych kontaktów oraz promocja firmy, projektu lub swoich własnych sukcesów. Już od 11 lat nagradzamy kobiety w biznesie, nauce i kulturze oraz nagłaśniamy ich dorobek na ogólnopolską skalę. Wspieramy także mężczyzn, którzy doceniają panie w swoich środowiskach pracy i realizują politykę różnorodności.

 

Zależy nam, aby pokazać niestandardowe projekty tworzone przez kobiety, ich zasięg i osiągnięcia oraz liderów działających na rzecz równości i różnorodności – mówi Olga Kozierowska, prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i twórczyni konkursu.

Finalistki XXI edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku poznamy w lutym. Laureatki zostaną ogłoszone podczas uroczystej Gali na początku marca.

Organizatorzy:Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

Partner strategiczny:Mastercard

Partner wspierający:Coca-Cola

Partner edukacyjny:Microsoft

Partnerzy kategorii:BNP Paribas, IGT Poland, DPD Polska, Google Cloud

Partner merytoryczny:Deloitte

Partnerzy konkursu:[email protected], Vital Voices, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Shell,

Patronat Honorowy Konkursu:Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Patroni medialni:TVN Discovery, ChilliZet, Polska Press Grupa, Onet, Forbes, Forbes Women, Uroda Życia, Wysokie Obcasy Praca, HiCash, MamStartUp, polki.pl, Perspektywy, Głos Mordoru, Imperium Kobiet, Polska the Times.

Comments

comments

7
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...