ContentHouse stawia na rozwój

Informacja Prasowa - 11.05.2020
61

ContentHouse stawia na rozwój

ContentHouse stawia na rozwój

– Michał Grzebyk awansuje na stanowisko Head of PR & Content Marketing Agencja ContentHouse rozwija dział PR & Content Marketing i planuje poszerzenie swoich kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla branży medycznej i przemysłowej. Za te działania odpowiadać będzie Michał Grzebyk, który awansował w strukturze, zajmując stanowisko Head of PR & Content Marketing.

Michał Grzebyk pełnił dotychczas funkcję PR & Content Marketing Managera. Począwszy od maja, zyskał nowe kompetencje i poszerzył zakres działań w ramach agencji. Nowym zadaniem postawionym przed Grzebykiem będzie utworzenie zespołu wyspecjalizowanych Content Managerów pracujących dla klientów z określonych sektorów rynku. Zadanie to wynika z rozwoju portfolio obsługiwanych przez ContentHouse marek, a także z poszerzenia zespołu agencji. Michał Grzebyk będzie zajmował się także rozbudową kompetencji agencji oraz rozszerzeniem usług na nowe, dynamicznie rozwijające się branże, w tym tzw. przemysł 4.0 oraz medycynę. Nadal będzie odpowiadać za koordynację projektów wizerunkowych oraz planowanie i realizację strategii contentmarketingowych.

Z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że sukces naszej agencji w ostatnich latach w dużej mierze opiera się na doskonałej współpracy i nieustannym rozwoju umiejętności Michała Grzebyka – ocenia CEO i współzałożyciel ContentHouse, Grzegorz Miłkowski. Michała poznałem dwa lata przed rozpoczęciem naszej wspólnej pracy, podczas jednej z konferencji branżowych, na której byliśmy obaj prelegentami, występującymi jeden po drugim. Wówczas wymieniliśmy wiele cennych doświadczeń, nie wiedząc jeszcze, że w przyszłości będziemy wspólnie rozwijać ContentHouse, jedną z najwyżej ocenianych w niezależnych badaniach agencji content marketingowych w Polsce – dodaje Miłkowski.

Michał Grzebyk w agencji ContentHouse pracuje od lipca 2016, kiedy objął stanowisko PR Managera. W 2017 pod kierownictwem Grzebyka zostały zintegrowane dwa działy – PR oraz Content Marketing. Celem było zbudowanie zespołu, który uspójni strategie komunikacyjne dla klientów ContentHouse. I to na wielu płaszczyznach content marketingu – od działań opierających się na mediach własnych, przez aktywności z zakresu media relations i social media, aż po formaty wideo oraz e-wydawnictwa firmowe.

Michał Grzebyk swoje wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał między innymi w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets. Jest absolwentem filologii polskiej ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym. W ContentHouse jest również redaktorem naczelnym serwisu branżowego contentstandard.pl.

Comments

comments

61
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...