ContentHouse rozpoczyna współpracę ze Spectatorem

Informacja Prasowa - 20.01.2020
278

ContentHouse rozpoczyna współpracę ze Spectatorem

Jeden z najbardziej innowacyjnych start-up’ów w branży kosmicznej rozpoczyna działania content marketingowe z ContentHouse. Agencja zadba o tworzenie treści edukacyjnych oraz generowanie ruchu w innowacyjnym narzędziu stworzonym do obserwacji Ziemi z satelitów kosmicznych.

Spectator to polski start-up, wyróżniony przez prestiżowy portal GEOawsomeness w globalnym zestawieniu 100 najlepszych firm z branży kosmicznej. Firma, wykorzystując satelity kosmiczne, powszechnie i darmowo udostępnia internautom dostęp do zdjęć satelitarnych z całego świata. Z tych usług chętnie korzystają firmy z branży data-science, ubezpieczeń, ciężkiego przemysłu, służb publicznych, a także dziennikarze. Narzędzie Spectatora pozwala bowiem niemal na bieżąco śledzić każdy zakątek Ziemi, a także daje dostęp do danych historycznych.

W ramach działań, ContentHouse zadba o dostarczanie ruchu użytkowników do narzędzia Spectatora, poprzez szerokie, mocno zdywersyfikowane działania contentowe. Agencja, poprzez atrakcyjne treści, chce przede wszystkim edukować czytelników. Zespół dziennikarzy przygotowywać będzie wartościowe treści z tematyki obserwacji Ziemi z satelitów kosmicznych, a także zastosowania tych badań dla konkretnych branży, dedykowane wyróżnionym odbiorcom z różnych grup, m.in., naukowcom i przedstawicielom wybranych gałęzi biznesu. Obsługa zakłada także prowadzenie mediów społecznościowych Spectatora w języku angielskim.

Branża kosmiczna – w globalnym ujęciu – jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się. Wychodzimy z laboratoriów, obserwatoriów i uniwersytetów do zwykłych ludzi, pokazując im, jak powszechny dostęp do technologii satelitarnych może zmieniać życie oraz biznes. Dzięki współpracy z ContentHouse, liczymy na szerokie rozpowszechnienie naszej działalności. To z naszej strony dostrzeganie konieczności łączenia nauki z marketingiem– mówi założyciel i CEO Spectatora, Waldemar Franczak.

 

Podczas gdy branża kosmiczna w Polsce notuje sporą stratę do globalnej czołówki, Spectator staje się polskim ambasadorem na świat. Z dumą wchodzimy we współpracę z firmą, której narzędzie ma potencjał zmieniania postrzegania rzeczywistości – zarówno w biznesie, jak i bliskiej nam branży medialnej – jako niekwestionowany weryfikator prawdziwości danych i statystyk liczbowych. Razem będziemy pokazywać użytkownikom, jak niezwykle proste staje się eksplorowanie oraz obserwacja świata tu i teraz, dziesiątki kilometrów dalej, nawet w domowym zaciszu. To jeden z ciekawszych projektów w historii naszej agencji– dodaje Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...