Consulting’n more rozpoczyna pracę dla marki LABEL 5

Redakcja PR - 25.09.2018
156

Agencja Consulting’n more nawiązała współpracę z marką LABEL5 należącą do portfolio La Martiniquaise największego francuskiego producenta alkoholi

W ramach projektu Consulting’n more będzie wspierać whisky, która niedawno pojawiła się na polskim rynku w działaniach z zakresu digital i influencer marketingu.

LABEL5 to dziesiąta pod względem popularności whisky na świecie, która od niedawna dostępna jest na rynku polskim. Whisky LABEL5 jest najlepiej sprzedającą się szkocką whisky (2,6 milliona 9-litrowych beczek sprzedanych w 2017 roku). Największym uznaniem cieszy się we Francji, jednak można ją nabyć już w ponad 100 krajach. Produkty LABEL5 (dostępne w pięciu referencjach) zostały wielokrotnie nagrodzone w konkursach whisky, w tym w International Spirits Competition w San Francisco.

We współpracy z Consulting’n more marka będzie prowadziła działania z zakresu influencer marketingu będące jednocześnie implementacją globalnej kampanii „The power of 5. World Tour”. Za projekt odpowiada Natalia Waszczuk (Account Executive). Klient został pozyskany dzięki działaniom new business.

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...