Agencja Consulting’n more nawiązała współpracę z marką LABEL5 należącą do portfolio La Martiniquaise największego francuskiego producenta alkoholi
W ramach projektu Consulting’n more będzie wspierać whisky, która niedawno pojawiła się na polskim rynku w działaniach z zakresu digital i influencer marketingu.
LABEL5 to dziesiąta pod względem popularności whisky na świecie, która od niedawna dostępna jest na rynku polskim. Whisky LABEL5 jest najlepiej sprzedającą się szkocką whisky (2,6 milliona 9-litrowych beczek sprzedanych w 2017 roku). Największym uznaniem cieszy się we Francji, jednak można ją nabyć już w ponad 100 krajach. Produkty LABEL5 (dostępne w pięciu referencjach) zostały wielokrotnie nagrodzone w konkursach whisky, w tym w International Spirits Competition w San Francisco.
We współpracy z Consulting’n more marka będzie prowadziła działania z zakresu influencer marketingu będące jednocześnie implementacją globalnej kampanii „The power of 5. World Tour”. Za projekt odpowiada Natalia Waszczuk (Account Executive). Klient został pozyskany dzięki działaniom new business.